Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sezonowość napojów może sięgnąć nawet 200 proc.

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-04-2009, 12:10
Sezonowość napojów może sięgnąć nawet 200 proc.

- Sezonowość oddziałuje na wszystkie produkty i kategorie spożywcze - a w szczególności na napoje chłodzące. W zależności od kategorii i aktualnej pogody może ona wynosić od 30 do nawet 200 proc.! - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Edyta Bach, z Hoop Polska Sp. z o.o.

Aby zmniejszyć wahania sezonowości sprzedaży firma Hoop stosuje różnorakie metody. - W okresie jesienno-zimowym dodatkowo proponujemy limitowane „sezonowe" edycje produktów. Jesteśmy obecni z reklamami w telewizji, prasie etc. Na ten okres przygotowujemy także promocje konsumenckie, podtrzymujące wysoką sprzedaż produktów - mówi Edyta Bach.

Hoop Polska Sp. z o.o. należy do Grupy Kofola S.A., która jest jednym z najważniejszych producentów napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej. Firma działa w krajach Grupy Wyszehradzkiej (V4), tzn. w Czechach, na Słowacji, Polsce i na Węgrzech, a także eksportuje swoje produkty do innych krajów takich jak np. Stany Zjednoczone, Kanada, Francja, Niemcy, Wielka Brytania czy Litwa.

Portfolio produktów Hoop Polska obejmuje napój typu cola - Hoop Cola, linię napojów owocowych Jupí, syropy Paola, napój dla dzieci Jupík, naturalną wodę mineralną Arctic, napój energetyczny R20.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Prawnik 22-04-2009, 08:11:
Dokładnie, Hoop Coli udało się wyróżnić dzięki wizerunkowi kontrastującemu z CC (por. szczególnie jedną z kampanii prowadzonych w telewizji) . Natomiast pomysłem nowych właścicieli jest/było powielenie pomysłu CC, i adresowanie Hoop Coli jako napoju rodzinnego. Wydaje się, ze nie jest to dobre rozwiązanie.
  • AB 21-04-2009, 22:47:
Tekst niespójny, nie wiadomo co ma tytuł do treści. Obecna, "czeska polityka" ma swoje plusy i minuy. Nowy image Hoop Cola uważam, za niekoniecznie dobry. Cała lata Hoop Cola forsowała ostry benchmark do CC. I dlatego wybiła sie z całej gamy bezbarwnych polskich coli. Hooptymizacja - dobry tytuł, hasło, realizacja naiwna. Bardzo duże wydatki na wprowadzenie nowego deisgn. Hoop Cola bez cukru - dla kogo - produkt nie adreowany do jakies konkretnej grupy.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH