Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sobieski chce osiągnąć w USA sprzedaż miliona dziewięciolitrowych kartonów w ciągu dwóch lat

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2009, 10:38
Sobieski chce osiągnąć w USA sprzedaż miliona dziewięciolitrowych kartonów w ciągu dwóch lat

Koncernowi ma pomóc w tym podpisanie przez amerykańską spółkę zależną Grupy Belvedere oraz nowojorską hala widowiskową Madison Square Garden (MSG) umowy o rozszerzeniu wieloletniej umowy marketingowej, w ramach której marka Sobieski będzie eksponowana w najlepszych miejscach hali Madison Square Garden.

W ramach współpracy, zapoczątkowanej w marcu 2008 r., marka Sobieski Vodka będzie prezentowana przeszło czterem milionom ludzi odwiedzających w ciągu roku MSG, podczas ponad 275 imprez, w tym meczów New York Knicks i Rangers.

- Rozszerzona umowa daje znakomite możliwości kontynuowania budowy świadomości marki Sobieski przez wykorzystanie magii Madison Square Garden, a także dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów. To znakomite miejsce do eksponowania polskiej marki, która już podbiła Amerykę. Zamierzamy kontynuować naszą amerykańską kampanię reklamową „prawda o wódce" i osiągnąć sprzedaż miliona dziewięciolitrowych kartonów w ciągu dwóch lat" - powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere.

W ramach umowy Sobieski Vodka będzie miała swoje reklamy obok boiska na meczach Knicks oraz na bandach lodowiska na meczach Rangers. Ponadto Sobieski będzie eksponowany na wielkich zewnętrznych afiszach MSG (przy 7. i 8. Alei w Nowym Jorku), w serwisach internetowych MSG oraz elektronicznych i statycznych nośnikach wewnątrz hali.

Rozszerzenie umowy jest kontynuacją dotychczasowej współpracy pomiędzy Madison Square Garden i Sobieski Vodka. Podpisanie kontraktu miało miejsce niespełna miesiąc od wprowadzenia na rynek amerykański dwóch wariantów smakowych wódki Sobieski: waniliowego i cytrynowego. Wódki smakowe stanowią około 13 proc. sprzedaży całej kategorii wódki w USA.

Sprzedaż wódki Sobieski, najlepiej sprzedającej się polskiej wódki poza granicami kraju (wg lipcowego Drinks International), osiągnęła największą, 410 proc. dynamikę wzrostu na rynku amerykańskim. Zgodnie z danymi dostarczanymi przez The IWSR (The International Wine and Spirit Record), sprzedaż Sobieskiego osiągnęła imponujący poziom 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów (50 tys. dziewięciolitrowych kartonów w 2007 r.)

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

BVDBelvedere S.A.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Obserwator 20-10-2009, 18:59:
Wreszcie dobra wiadomość. O ile plan podboju rynku w USA się powiedzie, pomoże to firmie w jej europejskich oddziałach - zwłaszcza w Polsce. Nie zwolni jednak przed przeprowadzeniem bolesnej restrukturyzacji. "Przerośniętą" polską część koncernu trzeba zdecydowanie "odchudzić". Obecny lider Stock Polska ma tylko jeden zakład produkcyjny, co w niczym nie przeszkadza w byciu pierwszym na rynku. No i wreszcie trzeba zacząć działać na polu skutecznej strategii marketingowej "Sobieskiego" w Polsce!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH