Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sobieski rozszerza projekt systemu mobilnego Comarch- ECOD Agent

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2008, 15:34

Comarch i Grupa Sobieski wdrożyły system mobilny ECOD Agent dla 48 przedstawicieli handlowych w firmach Domain Menada i Sommelier - spółkach zależnych Grupy Sobieski. Razem z nowymi użytkownikami z profesjonalnego systemu wsparcia sprzedaży korzysta w Grupie ponad 220 osób pracujących w terenie.

- Dzięki mobilnemu systemowi ECOD Agent przedstawiciele handlowi mają błyskawiczny dostęp do istotnych dla nich aktualnych informacji. Znacznie poprawia to ich efektywność, a także ogranicza koszty pracy. Jednak funkcjonalność systemu, m.in. rozbudowany moduł wszechstronnego raportowania, wspiera również kierownictwo średniego i wyższego szczebla, pozwalając na podejmowanie krótko i długoterminowych działań na szybko zmieniającym się rynku - mówi Tomasz Kowalski, dyrektor działu handlowego Grupy Sobieski.

System ECOD Agent działający w Grupie Sobieski od ponad 4 lat został wprowadzony w celu ułatwienia i zoptymalizowania pracy przedstawicieli handlowych. W przyszłości Grupa Sobieski zamierza dołączyć do systemu mobilnego również kolejnych użytkowników ze swoich spółek zależnych - hurtowni i importerów napojów alkoholowych.

- Comarch przygotował Platformę systemową, dedykowaną Grupie Sobieski. W szczególności są to narzędzia mobilne dla przedstawicieli handlowych w terenie. W praktyce oznacza to, że w spółkach Domain Manada oraz Sommelier centralny system steruje przepływem zamówień, rozliczeń, raportów i planów pomiędzy dystrybutorem, człowiekiem z terenu, dyrektorem z regionu i jego zarządem w centrali - mówi Jacek Mikuś, dyrektor konsultingu w Comarch.

Grupa Sobieski jest czołowym producentem i dystrybutorem alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, jej udziały w rynku wynoszą około 26 proc. Przychody Grupy w Polsce w 2007 roku wyniosły ponad 2,2 mld pln. W skład Grupy Sobieski wchodzą: firma Sobieski Sp. z o.o., cztery zakłady produkcyjne w Polsce i jeden na Litwie, sieć własnych sklepów Galerie Alkoholi oraz jedenastu dystrybutorów.

Kluczową marką Grupy Sobieski jest wódka Sobieski, która zajmuje siódme miejsce wśród wódek na świecie pod względem sprzedaży. Według branżowego periodyka Drinks International - Millionaires 2007, wódka Sobieski była najdynamiczniej rozwijającą się marką w 2006 roku. W minionym roku cztery produkty z portfolio Grupy Sobieski: wódki Sobieski, Starogardzka, Polonaise i Krakowska, osiągnęły sprzedaż ponad miliona 9-litrowych kartonów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH