Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Soplica promuje nalewki

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 17-09-2012, 12:43

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. "Bój o słój". Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych.

Marka Soplica - ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60 proc.. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica.

Kampania promocyjna Soplicy "Bój o słój" wystartowała 17.09.2012 i będzie trwać trzy tygodnie. Aby wziąć w niej udział należy wejść na fanpage marki. Za kreację odpowiedzialna jest Agencja UP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

Starbucks inwestuje w vending POPRZEDNI ARTYKUŁ

Starbucks inwestuje w vending

Hummus Oliwkowy Primaviki NASTĘPNY ARTYKUŁ

Hummus Oliwkowy Primaviki

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH