REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Spółka zależna od Coca-Cola Bottling Co. Consolidated przejmuję energetyzującą herbatę Bazza

  • Autor: FlexNews
  • Data: 18-03-2009, 14:59
Spółka zależna od Coca-Cola Bottling Co. Consolidated przejmuję energetyzującą herbatę Bazza

BAZZA High-Energy Tea, herbata, której twórcą jest światowej sławy Barry W. Cooper, dołączy do rodziny napojów orzeźwiających w Beverages and Beyond Brands (BYB Brans), spółki zależnej od Coca-Cola Bottling Co. Consolidated. - Herbata RTD i napoje energetyzujące, to tylko niektóre z dzisiejszych najszybciej rosnących kategorii napojów - BAZZA jest unikalnym produktem, który należy do obydwu kategorii - mówi szef BYB.

REKLAMA

- BAZZA High-Energy Tea to wysoko energetyzująca herbata ready-to-drink, która tworzy doskonały pomost pomiędzy tymi dwiema z najszybciej rosnących kategorii napojów - powiedział szef BYB Brands Norm George.

Firma BYB Brands odkupiła od Cooper Tea Company znak towarowych BAZZA High-Energy Tea oraz powiązane własności intelektualne. BYB Brands ma także prawa do licencji wizerunku Barry'ego W. Coopera, jego doświadczenia i wiedzy.

Cooper to ostatni z klasycznie wyszkolonych mistrzów herbaty i ziół, wciąż aktywny w tej dziedzinie. Ponad 40 lat doświadczeń pozwoliło mu na uzyskanie silniejszych napojów energetycznych, z wykorzystaniem naturalnych składników.

- Wierzymy, że BYB jest idealny by skierować markę BAZZA do szerszej publiczności. Wiemy, że BAZZA jest w dobrych rękach. Cieszy mnie perspektywa współpracy z zespołem BYB w tworzeniu marki BAZZA skierowanej do gospodarstw domowych - mówi Cooper.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • doctor7 24-06-2009, 20:33:
AB, cóż to za błędy, bo ja specjalnie żadnych nie jestem w stanie dostrzec?
  • AB 03-06-2009, 09:41:
Witam Prawnika. Mam inna interpretację. W Polsce rynek napojów energetyzujacych rozwinął się bardzo ilościowo, ale jesli chodzi o zróżnicownie to żadne - wszystko to rozcieńczane Red Bulle. Na rozwinietych rynkach po osiagnięciu pewnego etapu rozwoju pojawiaja się napoje energetyzuace "zdrowszeg" typu, np. zielona energia, zdrowsza energia, itp. Herbapol poszedł słusznie w tym kierunku i branding jest prawidłowy. Mam natomiast zastrzeżenia do składu, tutaj widzę poważne błedy, w kierunku niewykorzystania marki. A jakie to to błędy to juz moja tajmenica.
  • Prawnik. 03-06-2009, 08:35:
A tak przy okazji, Hebapol wszedł na rynek napojów energetyzujących - wprowadzili m.in. GREEN-UP o smaku owoców granatu. Moim zdaniem, nie przyjmię się na rynku. Amrka jest zupełnie inaczej kojarzona na rynku, kosumenci napojóe enrgtyzujacycha, kurat nie szukają korzysci zdrowotnych.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH