REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sponsoring Mistrzostw Świata w piłce nożnej pozwolił na zwiększenie sprzedaży piwa Budweiser aż o 40 proc.

  • Autor: Adam Bogacz dla serwisu portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2010, 12:43

Dzięki sponsorowaniu Mistrzostw Świata w piłce nożnej aż o 40 proc. zwiększyła się w ciagu ostatnich 3 miesięcy ilość sprzedanego piwa Budweiser.

REKLAMA

Właściciel marki Budweiser, browar AB InBev, poinformował o wzroście sprzedaży w Wielkiej Brytanii o 1,3% w I kw. 2010 r. W całej Europie spada sprzedaż piwa; w Belgii o 9%, w Niemczech o 5%, zmniejszają się zyski, a tymczasem browar AB InBev zwiększył zysk przed opodatkowaniem aż o 31%, dzięki oszczędności kosztów w związku z fuzją browarów Anheuser-Busch i InBev.

Wzrost sprzedaży marki Budweiser o 40% to wynik silnej reklamy związanej ze sponsorowaniem Mistrzostw Świata. Niedawno browar AB InBev wprowadził nowe piwo Bud 66, które ma odciągnąć konsumentów od cydru i mocnych alkoholi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH