Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sponsoring Mistrzostw Świata w piłce nożnej pozwolił na zwiększenie sprzedaży piwa Budweiser aż o 40 proc.

  • Autor: Adam Bogacz dla serwisu portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2010, 12:43

Dzięki sponsorowaniu Mistrzostw Świata w piłce nożnej aż o 40 proc. zwiększyła się w ciagu ostatnich 3 miesięcy ilość sprzedanego piwa Budweiser.

Właściciel marki Budweiser, browar AB InBev, poinformował o wzroście sprzedaży w Wielkiej Brytanii o 1,3% w I kw. 2010 r. W całej Europie spada sprzedaż piwa; w Belgii o 9%, w Niemczech o 5%, zmniejszają się zyski, a tymczasem browar AB InBev zwiększył zysk przed opodatkowaniem aż o 31%, dzięki oszczędności kosztów w związku z fuzją browarów Anheuser-Busch i InBev.

Wzrost sprzedaży marki Budweiser o 40% to wynik silnej reklamy związanej ze sponsorowaniem Mistrzostw Świata. Niedawno browar AB InBev wprowadził nowe piwo Bud 66, które ma odciągnąć konsumentów od cydru i mocnych alkoholi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 374) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH