Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż Carlsberga rośnie dwucyfrowo

  • Autor: ISB
  • Data: 29-06-2011, 14:37
Sprzedaż Carlsberga rośnie dwucyfrowo

W pierwszej połowie 2011 roku Carlsberg Polska zanotował ok. 25-proc. wzrost sprzedaży, przy minimalnie dodatniej dynamice całego rynku piwa w Polsce - informuje agencja ISB.

Carlsberg Polska zanotował ok. 25-proc. wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2011 r. przy minimalnie dodatniej dynamice całego rynku piwa w Polsce, wynika z wypowiedzi dla agencji ISB wiceprezesa spółki Piotra Chęcielewskiego. Automatycznie nastąpił również wzrost zysku spółki, który rośnie w tempie dwucyfrowym.

"Branża w tym roku rośnie niewiele powyżej zera, ale my zanotowaliśmy wzrost o 25% r/r. Jednak na znacznie większą dynamikę liczymy w przyszłym roku m. in. z powodu odbywających się w Polsce mistrrzostw Europy w piłce nożnej, któych Carlsberg jest głównym sponsorem" - powiedział agencji ISB Chęcielewski.

Wiceprezes dodał, że wysoka dynamika jest przede wszystkim pochodną niskiej ubiegłorocznej bazy statystycznej wywołanej okresem żałoby narodowej po katastrofie smoleńskiej oraz majowymi powodziami. Niemniej jednak innym dużym graczom na rynku nie udaje się nawet zbliżyć do poziomu wzrostów notowanych przez Carlsberg.

"Zdecydowanie dominują nasze flagowe marki, a więc Carlsberg, Okocim, Harnaś i Kasztelan. Dodatkowo, na podstawie danych AC Nielsen, kategoria piwa rośnie w kanale dyskontowym o ok. 40% w tym roku. W efekcie notujemy dwucyfrową poprawę wyników finansowych w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego" - dodał Chęcielewski.

Prezes poinformował, że obecnie spółka nie planuje znaczących nakładów na inwestycje, wprowadzanie nowych marek czy akwizycje. Na razie skupia się na przygotowaniach do Euro2012 oraz akcjach promocyjnych. Jedną z nich jest podpisanie w ostatnich dniach 3-letniej umowy na sponsorowanie organizowanego przez Jerzego Owsiaka "Przystanku Woodstok".

Carlsberg Polska posiada w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast, Książ i Volt. Są one ważone w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ola 03-07-2011, 14:11:
Dla biedronki to jest robiona inna wersja tego Carlsberga, bardziej to podobne jest do sikaczy po złotówce ... W biedronce to większość towarów jest bezsmakowa ...
  • gosc 02-07-2011, 22:16:
Nic dziwnego że sprzedaż rośnie przecież ogłosili konkurs gdzie wygraną są bilety na euro2012. Ale nie tylko Carlsberg robi konkursy, wiem że Orange też przygotował dla swoich klientów loterię biletów. Chyba warto wypróbować róznych opcji aby wygrać bilet
  • obywatel 29-06-2011, 20:24:
powiem tak Royal tez podawał dobre wyniki i co jak skończył???? piwo dla biedronki czy lidla niszczy hurt!!!!!!! tak nie wolno robić!!!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH