Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż Frugo w lipcu wyniosła 5 mln euro

  • Autor: Press.pl
  • Data: 25-08-2011, 11:11
Sprzedaż Frugo w lipcu wyniosła 5 mln euro

Wartość sprzedaży marki Frugo w lipcu br. wyniosła 5 mln euro - ujawniła firma FoodCare. Według Adama Bogacza, prezesa agencji AKB Consulting, pierwszy sukces Frugo to prawdopodobnie efekt współczucia konsumentów wobec firmy FoodCare, która utraciła markę Tiger na rzecz firmy Maspex - podał serwis Press.pl.

Zdaniem Bogacza, siłą koncepcji wprowadzania marki Frugo ponownie na rynek był szum, jaki FoodCare nakręcił wokół Tigera.

Innego zdania jest Krzysztof Badowski z Roland Berger Strategy Consultants: - Musiały tutaj zadziać sentyment do marki i social media. Jestem zaskoczony tymi wynikami - mówi w rozmowie z serwisiem Press.pl.

Adam Bogacz podkreśla, że firmie FoodCare udało się wrócić z produktem na rynek, bez wsparcia reklamowego, także dzięki zapewnieniu produktowi dużej dostępności w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pawel kowalski 25-10-2011, 13:44:
foodcare powinien zająć się wdrażaniem metod CSR - społecznej odpowiedzialności w biznesie, bo jak widać dużo traci na tym że firma nie jest tak do końca transparentna i przejrzysta. Spór z D. Michalewskim i Maspexem daje swoje!

pozdr
  • dsxzc 29-08-2011, 13:45:
Taki komentarz i jego teza o współczuciu firmy pokazuje, że płacenie takim"pseudo" fachowcom za ich prace to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Przeciętny Kowalski jedynie coś tam słyszał o jakimś sporze wokół Tigera, i obchodzi go to tyle co zeszłoroczny śnieg. Sam sięgnąłem po FRUGO bo bardzo stęskniłem się za tym smakiem, teraz piję go codziennie bo bardzo mi smakuje (do czasu az mi się nie znudzi).
  • Sentyment 29-08-2011, 10:35:
Współczucie - co za bzdura ??!!
Klienci nie mają zielonego pojęcia o przepychankach FC z Maspexem. Już widzę, jak pracownik na budowie, albo uczeń gimnazium, którzy popijają Tigera, wieczorem wracają do domu i zapartym tchem śledzą losy sporu na portalu spożywczym :) A co do samego FRUGO to sprawa jest jasna, ponieważ sam jako 30-latek poszukiwałem w lipcu tego produktu, udało mi się zakupić dopiero w sierpniu. Kupiłem wszystie dostępne smaki i zrobiłem to z sentymentu, ponieważ kiedyś bardzo lubiłem ten napój. Spróbowałem i smak jest zbliżony ale to już nie jest to uczucie, które towarzyszyło mi kilkanaście lat temu. Wtedy to była nowość a teraz tego typu produktów jest do zatrzęsienia. Kupiłem raz z sentymentu, kupię może jeszcze kiedyś, ale to wszystko. Gdybym teraz spotkał gumę DONALD albo TURBO to też bym kupił z takiego samego powodu jak frugo, ale to nie znaczy że byłbym olbrzymim fanem tych produktów w przyszłości.

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH