REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sprzedaż kaw Lavazza ostro w górę

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-02-2012, 11:13
Sprzedaż kaw Lavazza ostro w górę
Sylwia Mokrysz, Mokate SA

Mija rok od podpisania umowy dystrybucyjnej pomiędzy Mokate a włoskim koncernem Lavazza. W tym czasie sprzedaż kaw ziarnistych zwiększyła się w Polsce o blisko 42 proc., a udział Lavazzy w tej kategorii osiągnął blisko 13,5 proc., co daje marce 2 miejsce w ujęciu wartościowym w kategorii kaw ziarnistych.

REKLAMA

Ten wzrost był możliwy tylko dzięki wykorzystaniu do dystrybucji i sprzedaży Lavazzy, budowanej latami, a należących do jednej z najefektywniejszych na rynku sieci dystrybucyjnych jaką stworzyła grupa firm Mokate. - Doskonałe rozpoznanie rynku i doświadczenie to nasze niewątpliwe atuty - podkreśla Sylwia Mokrysz, z zarządu Mokate. - Przy sprzedaży kaw Lavazza wykorzystujemy zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne kanały dystrybucji. Systematycznie wprowadzamy też do oferty kolejne produkty włoskiej marki - dodaje.

Organizacyjnie struktury sił sprzedaży grupy spółek Mokate pokrywają obszar całego kraju, a ich logistycznym wsparciem jest bardzo liczna i nowoczesna flota, oraz doskonała lokalizacja magazynów dystrybucyjnych. - Nie chcemy się tylko dostosowywać do zmieniającego się otoczenia rynkowego i preferencji konsumenckich. Chcemy i udowodniliśmy to już wielokrotnie wyprzedzać je, a nawet inicjować. Naszą odpowiedzią na wysoką sprzedaż ciśnieniowych ekspresów do kawy i podążający w ślad za tym popyt na kawy ziarniste i mielone z segmentu premium było podjęcie rozmów o współpracy z Lavazzą - mówi Mokrysz.

Udział kaw premium w sprzedaży kawy w Polsce szacowany jest według różnych źródeł na około 10 - 15 proc., tego wartego około 3 miliardów złotych rynku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż Lavazzy ziarnistej rosła ilościowo średnio o 1,8 procenta miesięcznie. W efekcie osiągnięto wzrost o 22, 7 proc. w ujęciu wartościowym, jak i ilościowym.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kknd 20-02-2012, 11:51:

sprzedaż, czy obrót?

a jak sprzedaż ilościowa, bądź kg/tony?
takie dane świadczą o umocnieniu się pozycji

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH