Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż napojów energetycznych zwiększyła się 2,5-krotnie

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 20:50

W latach 2006-2008 wartość sprzedaży napojów energetycznych zwiększyła się 2,5-krotnie - do 657,1 mln zł.

W poprzednich latach zdecydowanym liderem rynku była firma Red Bull. Jej udział w wartości sprzedaży napojów obniżył się z 52,8 proc w 2006 r. do 32,3 proc w 2008 r. Z kolei udział firmy Gellwe Alwernia, producenta marki Tiger, wzrósł z 8,9 proc. w 2006 do 30,5 proc w 2008 r.

Zwiększa się wartość sprzedaży firmy Coca-Cola, producenta marki Burn z 3,9 proc. w 2006 r. (wcześniej napoje energetyczne tej firmy były nieobecne na rynku) do 7,4 proc. w 2007 r., choć w 2008 odnotowano spadek o 0,7 proc. Napoje energetyczne firmy Coca-Cola w 2008 r. stanowiły 2,9 proc. wielkości sprzedaży. Pierwsze miejsce pod względem wielkości udziałów zajmowała marka Gellwe Alwernia - 30,1 proc., drugie Red Bull - 16,5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • xcx 04-10-2010, 22:36:
www.sahara-napoje.com napoje energetyczne

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH