Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agnieszka Maliszewska

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-12-2011, 11:21
Sprzedaż The Famous Grouse będzie rosła szybciej niż cała kategoria whisky
Katarzyna Rzepecka, Senior Brand Manager, Brown-Forman Polska

Sprzedaż The Famous Grouse będzie rosła szybciej niż cała kategoria whisky

- The Famous Grouse jest od ponad 30 lat najlepiej sprzedającą się marką whisky w Szkocji. Naszym zdaniem produkt, ma duży potencjał także w Polsce. Obecnie roczna sprzedaż, porównaniu z zeszłym rokiem, wzrosła o 69 proc. (dane Brown-Forman, koniec listopada 2011). Biorąc pod uwagę obecną dynamikę wzrostu można prognozować, że w ciągu kolejnych 2-3 lat nastąpi dalszy rozwój marki. Nawet jeśli nie osiągnie on obecnego poziomu, to można założyć wzrost szybszy niż sam wzrost kategorii - mówi Katarzyna Rzepecka, Senior Brand Manager, Brown-Forman Polska.

I dodaje: - Przy prowadzeniu konsekwentnych działań marketingowych jest szansa na osiągnięcie wolumenu marki Grant's w perspektywie 5-7 lat.

W najbliższych miesiącach Brown-Forman Polska chce mocno inwestować w promocję i sprzedaż marki The Famous Grouse w Polsce. - Z pewnością będą to działania w off-tradzie - zarówno dystrybucyjne, jak i skierowane na wzrost wolumenu. Równie ważne, z punktu widzenia komunikacji z klientem, jest wykorzystywanie takich narzędzi, jak choćby wizualizacja marki w punkcie sprzedaży. Nie można ponadto zapomnieć o kontakcie z konsumentami w miejscach, w których lubią przebywać i spędzać czas ze znajomymi np.: pubach, klubach, czy restauracjach - mów Katarzyna Rzepecka.

I dodaje: - Już w niedalekiej przyszłości planowane są pierwsze akcje konsumenckie w gastronomii, mające na celu aktywizację i przybliżenie konsumentom wartości marki The Famous Grouse

Na obecnym etapie rozwoju marki firma chce się głównie koncentrować na rozwoju sprzedaży w handlu nowoczesnym (tj. wielkopowierzchniowym i zsieciowanym formacie). - Oczywiście pamiętamy o handlu tradycyjnym, a zwłaszcza o sklepach specjalistycznych, w których konsumenci robiąc zakupy, liczą na poradę fachowców. Jeśli chodzi o rynek Horeca, to nasza uwaga skupi się na lokalach odwiedzanych przez naszych konsumentów w dużych miastach, pow. 200 tyś mieszkańców - wyjaśnia Rzepecka.

- Nie wykluczamy nawiązania współpracy z sieciami dyskontowymi, które obecnie są najdynamiczniej rozwijającym się formatem sklepów w Polsce. Opierają się głównie na dostępności marek własnych, ale coraz częściej na półkach można znaleźć produkty znanych marek. Stale rośnie również liczba konsumentów, robiących zakupy właśnie w dyskontach. Nie bez znaczenia jest fakt, że obecnie są one na znacznie wyższym poziomie rozwoju niż kilka lat temu, zarówno biorąc pod uwagę sam wygląd, jak i różnorodność asortymentu, czy marketing - podsumowuje przedstawicielka Brown-Forman Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH