Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agnieszka Maliszewska

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-12-2011, 11:21
Sprzedaż The Famous Grouse będzie rosła szybciej niż cała kategoria whisky
Katarzyna Rzepecka, Senior Brand Manager, Brown-Forman Polska

Sprzedaż The Famous Grouse będzie rosła szybciej niż cała kategoria whisky

- The Famous Grouse jest od ponad 30 lat najlepiej sprzedającą się marką whisky w Szkocji. Naszym zdaniem produkt, ma duży potencjał także w Polsce. Obecnie roczna sprzedaż, porównaniu z zeszłym rokiem, wzrosła o 69 proc. (dane Brown-Forman, koniec listopada 2011). Biorąc pod uwagę obecną dynamikę wzrostu można prognozować, że w ciągu kolejnych 2-3 lat nastąpi dalszy rozwój marki. Nawet jeśli nie osiągnie on obecnego poziomu, to można założyć wzrost szybszy niż sam wzrost kategorii - mówi Katarzyna Rzepecka, Senior Brand Manager, Brown-Forman Polska.

I dodaje: - Przy prowadzeniu konsekwentnych działań marketingowych jest szansa na osiągnięcie wolumenu marki Grant's w perspektywie 5-7 lat.

W najbliższych miesiącach Brown-Forman Polska chce mocno inwestować w promocję i sprzedaż marki The Famous Grouse w Polsce. - Z pewnością będą to działania w off-tradzie - zarówno dystrybucyjne, jak i skierowane na wzrost wolumenu. Równie ważne, z punktu widzenia komunikacji z klientem, jest wykorzystywanie takich narzędzi, jak choćby wizualizacja marki w punkcie sprzedaży. Nie można ponadto zapomnieć o kontakcie z konsumentami w miejscach, w których lubią przebywać i spędzać czas ze znajomymi np.: pubach, klubach, czy restauracjach - mów Katarzyna Rzepecka.

I dodaje: - Już w niedalekiej przyszłości planowane są pierwsze akcje konsumenckie w gastronomii, mające na celu aktywizację i przybliżenie konsumentom wartości marki The Famous Grouse

Na obecnym etapie rozwoju marki firma chce się głównie koncentrować na rozwoju sprzedaży w handlu nowoczesnym (tj. wielkopowierzchniowym i zsieciowanym formacie). - Oczywiście pamiętamy o handlu tradycyjnym, a zwłaszcza o sklepach specjalistycznych, w których konsumenci robiąc zakupy, liczą na poradę fachowców. Jeśli chodzi o rynek Horeca, to nasza uwaga skupi się na lokalach odwiedzanych przez naszych konsumentów w dużych miastach, pow. 200 tyś mieszkańców - wyjaśnia Rzepecka.

- Nie wykluczamy nawiązania współpracy z sieciami dyskontowymi, które obecnie są najdynamiczniej rozwijającym się formatem sklepów w Polsce. Opierają się głównie na dostępności marek własnych, ale coraz częściej na półkach można znaleźć produkty znanych marek. Stale rośnie również liczba konsumentów, robiących zakupy właśnie w dyskontach. Nie bez znaczenia jest fakt, że obecnie są one na znacznie wyższym poziomie rozwoju niż kilka lat temu, zarówno biorąc pod uwagę sam wygląd, jak i różnorodność asortymentu, czy marketing - podsumowuje przedstawicielka Brown-Forman Polska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH