Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Starbucks: Chcemy być konkurencyjni, mimo wzrostu cen kawy

Rosną światowe ceny ziarna kawy. Sieci kawiarniane na razie nie planują drastycznych podwyżek i zmian w menu. - Dokonując zmiany cen, dbamy o to, aby pozostawać firmą konkurencyjną, a jednocześnie nadal dostarczać swoim klientom najwyższą wartość - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Agnieszka Kozłowska, brand manager Starbucks na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Starbucks: Chcemy być konkurencyjni, mimo wzrostu cen kawy

- Starbucks stale dokonuje przeglądu cen produktów oferowanych w swoich kawiarniach na poszczególnych rynkach, biorąc po uwagę otoczenie ekonomiczne, popyt ze strony konsumentów, działania konkurencji, ceny produktów spożywczych oraz inne czynniki - wyjaśnia nasza rozmówczyni.

Jak dodaje, znana sieć nie boi się wyhamowania rynku w Polsce. - Rynek kawy w Polsce jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki i odnotował w ostatnich latach niebywale szybki wzrost. Zdaniem analityków i obserwatorów rynku wciąż ma on ogromny potencjał wzrostu - mówi Agnieszka Kozłowska.

Obecnie w skład sieci Starbucks w Polsce wchodzi dziewięć kawiarni - w Warszawie, we Wrocławiu, w Poznaniu oraz w Krakowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Kozłowska RSS ALERT    /    Starbucks RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.42.25
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.