Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Start globalnej kampanii marketingowej Coca-Cola

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2012, 14:39

Coca-Cola prezentuje elementy swojej globalnej, zintegrowanej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Obejmuje ona również imprezy, które odbędą się w Europie, aby uczcić 100 dni do rozpoczęcia rozgrywek w Polsce i na Ukrainie.

Kampania została zatytułowana „Let's get CRAZY!". W polskiej wersji językowej nosi ona nazwę „Wpadnijmy w Piłkoszał!". Jej startowi towarzyszą imprezy odbywające się w 29 lutego. Elementy kampanii Coca-Cola będą realizowane przez następne 4 miesiące na ponad 70 rynkach na całym świecie.

W każdym z krajów biorących udział w UEFA EURO 2012, Coca-Cola korzysta z okazji, aby zachęcić fanów, konsumentów oraz pracowników firmy do uwalniania piłkarskich emocji. W Polsce, Niemczech, Czechach, we Włoszech i na Ukrainie, z okazji rozpoczęcia kampanii odbędą się imprezy, które jednocześnie podkreślą wyjątkowy moment, jakim jest 100 dni do rozpoczęcia turnieju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH