Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Startuje telewizyjna kampania Harnasia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-07-2009, 10:14

W lipcu rusza, telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska, stanowiąca wsparcie największej tegorocznej akcji promocyjnej marki "Harnaś miliony piw rozdaje".

Kampania telewizyjna utrzymana w charakterystycznej dla Harnasia konwencji zachęca do udziału w promocji, w ramach której dla konsumentów przygotowano po raz kolejny miliony piw Harnasia do wygrania.

10 sekundowy spot emitowany będzie na antenie największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych m.in.: Polsat, TV4, czy kanałach tematycznych tj.: Polsat Sport.

- Tegoroczna promocja, będąca już trzecią edycją akcji, cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentów - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animację przygotowało Studio Alien FX.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH