Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2012, 14:06
Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów
Energetyk Ummba ma podbić Polskę i rynku europejskie

Swarog Group SA, producent napojów izotonicznych i energetyzujących na zlecenie, rozbudowuje zakład pod Lublinem i wchodzi na rynek z własnymi markami. Na początek będą to: energetyki Ummba, izotoniki Regg, lody wodne dla dzieci Tolo oraz nowa marka napojów owocowych. Ambicją spółki jest, aby w każdym z tych segmentów osiągnąć pozycję w pierwszej trójce rynkowych liderów.

Obecnie spółka produkuje napoje energetyzujące i izotoniki w puszkach i butelkach PET dla wielu odbiorców z Polski i zagranicy. Podpisuje kontrakty z firmami z wielu krajów europejskich (od Rosji, Ukrainy, poprzez Czechy, Rumunię po Hiszpanię i Portugalię). - Rozmawiamy także z prawie wszystkimi sieciami handlowymi w Polsce i wieloma w Europie. Nasz koronny argument w negocjacjach to cena - najniższa na świecie - mówi Dariusz Rus, prezes Swarog Group. Z usług firmy korzysta już chorwacka i słowacka Billa.

W zakładzie produkcyjnym pod Lublinem trwa właśnie montaż nowej linii do rozlewu energetyków do puszek. Dzięki niej firma zwiększy moce produkcyjne z 20 tys. l/godz. na 35 tys. Ale nowa inwestycja nie jest przeprowadzana jedynie w celu powiększenia portfolio odbiorców. Firma ma w swojej ofercie także markę energetyków Ummba, której dostępność rozwija na razie dzięki własnej dystrybucji.

- Rekrutujemy nowych menedżerów, którzy rozwiną sprzedaż Ummby. Chcemy, aby nasz napój miał zasięg ogólnopolski i skutecznie konkurował z liderami rynku napojów energetyzujących. Dzięki temu, że nie promujemy się przy pomocy celebrytów, możemy zaoferować konsumentom niższą cenę - 1,69 zł za puszkę. A markę wypromujemy dzięki aktywności na festiwalach i imprezach sportowych, czyli tam, gdzie jest młodzież - tłumaczy Dariusz Rus.

Oprócz energetyków, Swarog Group wprowadza na rynek także napoje izotoniczne pod marką Regg, które promowane będą hasłem "Regeneracja. na już! ". Podobnie jak w przypadku Ummby, firma rozpoczyna budowanie ogólnopolskiej dystrybucji. Sprzedaż napoju ma ruszyć w ciągu najbliższego tygodnia.

Ummba i Regg, dzięki m.in. atrakcyjnym cenom, będą sprzedawane także za granicą.

Ale to nie koniec biznesowych planów Swarog Group. Firma planuje także wprowadzić na rynek dwie inne nowe marki. Chodzi o wodne lody dla dzieci Tolo oraz napoje owocowe.

- Chcemy wprowadzić na rynek napoje owocowe w modnym obecnie formacie, czyli multismakowe i multikolorowe oraz w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Trwają prace nad wizerunkiem oraz nazwą marki - zdradza prezes.

Dodaje, że szybciej od napojów owocowych na rynku pojawią się wodne lody dla dzieci Tolo. - Linia produkcyjna jest już zamontowana w zakładzie pod Lublinem. Chcemy, aby lody szybko trafiły do sprzedaży - potwierdza Dariusz Rus.

Tolo to lody wodne dedykowane dzieciom, ponieważ są naturalne, nie zawierają konserwantów i powstają na bazie wody i ekstraktów z owoców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH