Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Światowy sukces firmy Hoop Polska w Wiesbaden

  • Autor: Adam Bogacz z AKB Consulting - specjalnie dla serwisu portalspozywczy.pl
  • Data: 25-09-2008, 08:13
Światowy sukces firmy Hoop Polska w Wiesbaden

Napój Jupik Aqua otrzymał w czasie gali 5th Global Bottled Water Congress w Wiesbaden złoty medal za najbardziej innowacyjny produkt w 2008 r.

Wczoraj w nocy w prestiżowym i historycznym Kurhaus Collonades, Wiesbaden, w czasie trwającego tam 5th Global Bottled Water Congress organizowanego przez międzynarodową firmę konsultingową Zenith International, odbyło się ogłoszenie zwycięzców Water Innovation Awards 2008, czyli najbardziej innowacyjnych produktów w kategorii wód butelkowanych w 2008 r. Już od kilku lat Zenith International Publishing, wydawca profesjonalnej prasy fachowej o żywności i napojach, organizuje ogólnoświatowy konkurs Water Innovation Awards (a także Beverage Innovation Awards i Dairy Innovations Awards).

Złoty medal, z dużą przewagą, w kategorii the Best children's concept zdobyła Jupik Aqua, woda dla dzieci firmy Hoop Polska.

Jest to pierwsza nagroda, jaką w konkursach organizowanych przez Zenith International we wszystkich kategoriach, a więc wody, napoje, czy artykuły mleczarskie, zdobyła firma rodem z Europy Centralnej i Wschodniej. Osoby, które zapoznały się z tym produktem, od niedawna obecnym na naszym rynku, z łatwością potwierdzą tę historyczną decyzję jury. Świetnie skomponowany smakowo produkt, z dużą zawartością soku owocowego, świetnie orzeźwia i gasi pragnienie młodszych konsumentów dostarczając jednocześnie cennych składników, a całość w doskonałym opakowaniu. Nic więc dziwnego, że Jupik Aqua został też nagrodzony brązowym medalem w kategorii the Best label. Obie nagrody odebrała pani Patrycja Giurko, senior brand manager związana z marką Jupik Aqua.

- To wyjątkowe osiągnięcie dla naszej firmy z kilku istotnych powodów. Po pierwsze nagradza duże zaangażowanie i wysiłek finansowy jaki firma Hoop Polska wkłada w rozwój innowacyjnych produktów oraz promowanie zdrowego stylu życia. W najbliższych latach chcemy bardzo mocno rozwijać segment rynku adresowany do młodych konsumentów - powiedział Wasyl Tzanov, prezes zarządu Hoop Polska. - Po drugie jest to doskonały przykład synergii pomiędzy Hoop oraz Kofola, który pokazuje jak może się uzupełniać portfolio obu firm.

Jednocześnie prezes dodał: - Zdobyta nagroda jest doskonałą promocją polskiego przemysłu spożywczego, który udowadnia, że jest w stanie rozwijać i wdrażać innowacyjne kategorie produktów oraz konkurować skutecznie z globalnymi koncernami - podsumował Wasyl Tzanov.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH