Świetne wyniki Monster Energy w USA w II kw. i I połowie 2011 r.
W II kw. 2011 r. Monster odnotował wzrost sprzedaży o 22,3 proc. i osiągnął większy wzrost niż najwięksi rywale, czyli Red Bull (wzrost o 14,6 proc.) oraz Rock Star (wzrost o 20,3 proc.).
Do tego sukcesu walnie przyczynił się wnowy, wprowadzony w I kw. 2011 napój Monster Rehab z elektrolitami i suplementami. Dobrze też rozwija się sprzedaż Worx Energy Shot, który pozycjonowaniem znacznie odbiega od 5-Hour Energy Shot, liderem tej kategorii w USA.
W I połowie 2011 r. zysk netto firmy Hansen Natural (właściciel marki Monster) powiększył się aż o 44,5% do poziomu 139,3 mln USD a sprzedaż o 35,6% do poziomu 818,6 mln USD. Monster podpisał umowy sponsorskie już 2 znanymi przedstawicielami sportów motorowych, Krzysztofem Hołowczycem i Tomaszem Gollobem.

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)