REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

TÜV Rheinland Polska po Polagrze

  • Autor: artykuł sponsorowany
  • Data: 24-09-2010, 09:38
TÜV Rheinland Polska po Polagrze

"Infomacje na etykietach - jakie i dla kogo" - taką nazwę nosił prestiżowy panel, który odbył się podczas tegorocznych Targów Polagra w Poznaniu. Dzięki firmie TÜV Rheinland Polska, partnerującej wydarzeniu, spotkanie transmitowane było online, co umożliwiło wirtualny udział wszystkim zainteresowanym internautom.

REKLAMA

Inicjator panelu magazyn Przemysł Spożywczy, doceniając kompetencje ekspertów TÜV Rheinland, zaprosił ich wraz z Polską Federacją Producentów Żywności oraz Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych do partnerskiej współpracy przy organizacji wydarzenia. Dla TÜV-u to kolejny krok w realizacji edukacyjnej misji marki. To już kolejne przedsięwzięcie, do którego dostęp mają osoby zainteresowane z całego kraju. Jest to zwieńczenie naszych działań, związanych z edukacją i rozwijaniem świadomości konsumentów w kwestii etykietowania żywności - mówi Mariusz Petri, kierownik sekcji Działu Marketingu TÜV Rheinland Polska.

Możliwości internetu pozwoliły na zmaksymalizowanie audytorium, co okazało się doskonałym krokiem w sytuacji ogromnej frekwencji, która przerosła oczekiwania organizatorów.

Fakt ten nie dziwi w kontekście tematu spotkania - etykietowanie, dodatki do żywności, nieprawidłowości w działaniach producentów. To tematy ważkie, istotne, dotykające bezpośrednio każdego z konsumentów. Dlatego też, wg firmy TÜV Rheinland, niezwykle istotnym było udostępnienie spotkania nie tylko przedstawicielom branży spożywczej, ale także właśnie zainteresowanym konsumentom. Zwłaszcza, iż udział w spotkaniu wzięli wybitni eksperci, których merytoryczna wiedza jest najbardziej wiarygodnym i rzetelnym źródłem informacji.

Tematy poruszane podczas panelu zogniskowane były wokół kwestii etykietowania, jednak każdy z prelegentów zajął się innym, intrygującym zagadnieniem. Uczestnicy mogli więc usłyszeć nie tylko o legislacyjnych normach czy nieprawidłowościach w ich stosowaniu ale także o krążących wśród konsumentów mitach czy sprawie dodatków do żywności. Tym ostatnim, swoją prezentację poświęcił dr Zbigniew Oczadły, Dyrektor Działu Usług dla Branży Spożywczej TÜV Rheinland Polska.

O tym, jak istotne i bliskie są tematy poruszone na spotkaniu, świadczy także żywiołowa dyskusja wieńcząca panel. Chętnych do zadawania pytań było wielu, a jedynym ograniczeniem okazał się limitowany czas spotkania.

Ogromne zainteresowanie panelem oraz fantastyczna frekwencja, to najlepszy dowód na to, że warto. Że w sytuacji rosnącej świadomości konsumentów, wzrasta również popyt na pewną i wiarygodną informację. Organizacja paneli czy seminariów jest odpowiedzią na tą sytuację, a inicjatywa firmy TÜV Rheinland, to pójście o krok dalej. I jednocześnie dowód na to, że - jak mówi Mariusz Petri - o skomplikowanej materii, nad którą na co dzień pracują wykwalifikowani eksperci, można mówić w sposób prosty i przejrzysty, wykorzystując przy tym nowoczesne i atrakcyjne środki przekazu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH