Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

TBWA wprowadzi na rynek czekoladę Dove

  • Autor: MediaRun
  • Data: 02-12-2008, 10:53

Agencja TBWA przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek czekoladową markę Dove. Kampania, której towarzyszy hasło "Moja chwila. Moje Dove", skierowana jest przede wszystkim do kobiet. Wprowadzana przez firmę Mars Polska czekolada Dove pozycjonowana jest jako kobieca, zmysłowa i delikatna.

TBWA jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do kampanii prasowej i internetowej oraz adaptację kopii telewizyjnej. W kampanii wykorzystano zdjęcie autorstwa Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka oraz Jacka Wołowskiego.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH