Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tchibo: Mamy w portfolio także kawy typu espresso

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 31-01-2011, 13:13

Pod koniec stycznia ruszy kampania promująca dwie nowe kawy Tchibo Espresso - Milano Style i Sicilia Style. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia dwóch wariantów kawy Tchibo Espresso.

Kampania odbywa się pod hasłem "Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso".

Kampania obejmuje następujące media: telewizja, outdoor (standardowy, niestandardowy) oraz BTL. Spoty telewizyjne będą obecne we wszystkich głównych polskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach należących do grupy Discovery.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH