Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Telewizyjna kampania soków Tymbark

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 05-11-2012, 11:25

Wystartowała telewizyjna kampania soków Tymbark. Jej celem jest poinformowanie konsumentów o zaletach nowych opakowań soków i nektarów Tymbark: lekkich, wygodnych i nietłukących się. Kampania podkreśla również, że butelka soku to 1 z 5 zalecanych porcji warzyw, owoców lub soku.

Opakowania w nowoczesnym kształcie i z nową, atrakcyjną etykietą z pewnością przypadną do gustu konsumentom. Zgodnie z komunikacją nowego spotu, lekkie plastikowe butelki Tymbarku można łatwo ze sobą zabrać np. do pracy, czy na inne okazje. Wsparciem dla kampanii jest nowy spot reklamowy, już od dziś emitowany w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz billboardy sponsorskie przed popularnym serialem Rodzinka.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH