Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever: Konsumenci są bardzo zainteresowani wszelkimi nowościami na rynku herbaty

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2012, 13:22
Unilever: Konsumenci są bardzo zainteresowani wszelkimi nowościami na rynku herbaty
Herbaty Unilevera stanowią 34,6 proc. wolumenu sprzedaży całej kategorii

- Unilever pragnie dalej utrzymywać pozycję lidera na polskim rynku herbaty, oferując szeroką ofertę smakową i pojemnościową, zestawy świąteczne oraz interesujące promocje. Dziś herbaty firmy stanowią 34,6 proc. wolumenu sprzedaży całej kategorii (Unilever za Nielsen: czerwiec 2011-maj 2012, sklepy w Polsce z wyłączeniem aptek) - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Dalewska, specjalistka ds. aktywacji marki Lipton.

Jak tłumaczy nasza rozmówczyni, konsumenci są bardzo zainteresowani wszelkimi nowościami na rynku herbaty. - Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, zamierzamy wprowadzać nowe warianty smakowe oraz proponować nowe sposoby i pomysły na konsumowanie herbaty - mówi Katarzyna Dalewska.

- Polska jest krajem typowo herbacianym. Konsumenci są otwarci na nowe propozycje smakowe. W zalezności od potrzeb i preferencji smakowych, każdy wybiera typ herbaty która spełnia jego oczekiwania - dodaje.

Jak przyznaje, w Polsce picie herbaty wiąże się z wieloletnią tradycją. - Nasz kraj jest niezaprzeczalnie krajem typowo herbacianym. Co za tym idzie, producenci herbat stawiają sobie za priorytet dostarczanie kosumentom produktów, które będą spełniać ich oczekiwania. To dzięki lojalnym odbiorcom, mamy jeden z największych rynków herbat na świecie. Dlatego też, Unilever buduje swoje porfolio herbat tak, aby zaspokajać potrzeby konsumentów, nie dając w ten sposób możliwości do działania innym, nowym markom - podsumowuje specjalistka ds. aktywacji marki Lipton.

Czytaj także: Dyrektor Teekanne: Chcemy nadal systematycznie rosnąć

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • www 14-11-2012, 23:48:
Lipton jest po prostu niedobry. A jeszcze gorsza jest druga marka należąca do Unilever - Saga! Ciężko to nazwać herbatą. Podobno Saga to zebrane resztki po liptonie.

Jak chcecie prawdziwą, smaczną herbatę to polecam Ahmad Tea, Dilmah albo Twinings.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH