Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Unilever, Nestle i Danone wydały łącznie 1,34 mld zł na reklamę w TV w 2010 r.

Unilever wydał 477,21 mln zł na reklamę telewizyjną w 2010 roku, Nestle Polska - 406,79 mln zł, a Danone - 357,78 mln zł - wynika z raportu TNS OBOP.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-01-2011, 13:34

Czołowi producenci żywności nie żałowali wydatków na promocję. W tym segmencie spore nakłady na reklamę telewizyjną w 2010 roku ponieśli także: Danone (357,78 mln zł), Ferrero Polska (257,47 mln zł), Mars Polska (170,49 mln zł), Kraft Food Polska (135,56 mln zł), Cereal Partners Poland Toruń Pacific (86,75 mln zł), Storck Polska (76,2 mln zł), Nutricia Polska (64,04 mln zł) oraz Zott (56,44 mln zł).

Dane obejmują takie formy aktywności reklamowej jak: spoty reklamowe, plansze sponsorskie, telezakupy i ogłoszenia w stacjach monitorowanych reklamowo przez TNS OBOP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

TNS OBOP RSS ALERT    /    Unilever RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Danone RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    Mars Polska RSS ALERT    /    Kraft Foods RSS ALERT    /    Cereal Partners Poland Toruń-Pacific RSS ALERT    /    Storck RSS ALERT    /    Nutricia RSS ALERT    /    Zott RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.71.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.