Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever, Nestle i Danone wydały łącznie 1,34 mld zł na reklamę w TV w 2010 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2011, 13:34

Unilever wydał 477,21 mln zł na reklamę telewizyjną w 2010 roku, Nestle Polska - 406,79 mln zł, a Danone - 357,78 mln zł - wynika z raportu TNS OBOP.

Czołowi producenci żywności nie żałowali wydatków na promocję. W tym segmencie spore nakłady na reklamę telewizyjną w 2010 roku ponieśli także: Danone (357,78 mln zł), Ferrero Polska (257,47 mln zł), Mars Polska (170,49 mln zł), Kraft Food Polska (135,56 mln zł), Cereal Partners Poland Toruń Pacific (86,75 mln zł), Storck Polska (76,2 mln zł), Nutricia Polska (64,04 mln zł) oraz Zott (56,44 mln zł).

Dane obejmują takie formy aktywności reklamowej jak: spoty reklamowe, plansze sponsorskie, telezakupy i ogłoszenia w stacjach monitorowanych reklamowo przez TNS OBOP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH