REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

USA: Sobieski zanotował ponad 400 proc. dynamikę wzrostu sprzedaży

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 20-07-2009, 16:41
USA: Sobieski zanotował ponad 400 proc. dynamikę wzrostu sprzedaży

Sprzedaż wódki Sobieski osiągnęła największą, 410 proc. dynamikę wzrostu na rynku amerykańskim. Zgodnie z danymi dostarczanymi przez The IWSR (The International Wine and Spirit Record), firmę specjalizującą się z zbieraniu danych dot. rynku alkoholowego na świecie, sprzedaż Sobieskiego osiągnęła imponujący poziom 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów (50 tys. dziewięciolitrowych kartonów w 2007 r.) - informuje Grupa Belvedere, producent wódki Sobieski.

REKLAMA

- Wyniki Sobieskiego w Stanach potwierdzają nie tylko walory jakościowe i smakowe naszej wódki, siódmej marki wódki premium na świecie, ale również podkreślają niezwykłe umiejętności marketingowe i dystrybucyjne Grupy Belvedere. Sukces marki Sobieski, w przeciągu zaledwie dwóch lat od naszego pojawienia się na najbardziej konkurencyjnym rynku na świecie, jest tym bardziej godny odnotowania, że rywalizujemy z wieloma starszymi markami, o ugruntowanej pozycji rynkowej, a także w momencie spowolnienia na bardzo wymagającym rynku amerykańskim. Sprzedaż w pierwszym półroczu tego roku udowadnia, że mamy do czynienia ze stałym wzrostem i możemy oczekiwać kolejnych imponujących liczb. Wszystko wskazuje na to, że Sobieski na dobre zdobył serca amerykańskich konsumentów - powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere.

Według danych Grupy Belvedere dynamika sprzedaży marki Sobieski na rynku USA w 2008 r. była największa z pośród wszystkich oferowanych tam wódek, bez względu na kategorię cenową.

Jak podaje Belvedere wprowadzeniu wódki Sobieski na rynek amerykański w 2007 roku towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa pod przewodnim hasłem: „Truth in Vodka" („Cała prawda o wódce"). Głównym celem działań było przekonanie amerykańskich klientów do tego, że nie muszą płacić zbyt wysokich sum za wyjątkowy trunek kategorii premium. Zadanie jakie postawili przed sobą twórcy kampanii, to nakłonienie konsumentów do skoncentrowania się na zawartości butelki - wódce doskonałej jakości, a nie na chwytliwym haśle reklamowym czy opakowaniu.

Grupa Sobieski jest czołowym producentem i dystrybutorem alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, jej udziały w rynku wynoszą około 20 proc. Przychody Grupy w Polsce w 2007 roku wyniosły ponad 2,2 mld pln. W skład Grupy Sobieski wchodzą: firma Sobieski Sp. z o.o., cztery zakłady produkcyjne w Polsce i jeden na Litwie, sieć własnych sklepów Galerie Alkoholi oraz jedenaście spółek dystrybucyjnych.

Grupa Sobieski należy do Grupy Belvédère notowanej na paryskiej i warszawskiej giełdzie.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

BVDBelvedere S.A.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH