Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka odświeża wizerunek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-01-2009, 13:13

Woda mineralna "Ustronianka" otrzymała nowe opakowanie zbiorcze. Nowa szata graficzna nawiązuje do strategii komunikacji "Ustronianki" zawartej w haśle: "Naturalna jak Ty".

Dzięki odpowiedniej grafice, wyraźniej ma być akcentowana naturalność i pierwotna czystość.

Produkt skierowany jest do kobiet w wieku 25 - 49 lat, żyjących z pasją, dbających o zdrowie swoje i swojej rodziny. Zmiana wizualizacji jest jednym z wielu elementów składających się na działania związane z odświeżeniem wizerunku marki.

Naturalna woda mineralna "Ustronianka" jest średnio zmineralizowana.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

Duzi coraz więksi POPRZEDNI ARTYKUŁ

Duzi coraz więksi

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH