Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ustronianka planuje rozszerzyć ofertę energetyków

Rynek energetyków wyhamował, wzrost ich sprzedaży w ub. r. szacowany jest na kilka proc. Nic więc dziwnego, że firmy będą walczyć o konsumentów nie tylko ceną ale przede wszystkim innowacjami. Rozszerzenie marki napojów energetyzujących zapowiada Ustronianka.

Ustronianka planuje rozszerzyć ofertę energetyków
Michał Bożek, prezes Ustronianki

- W roku 2010 dynamika sprzedaży napojów energetyzujących wyniosła 3 proc., w ujęciu wartościowym. W tym samym czasie firma Ustronianka odnotowała 10-proc. wzrost ilościowy w sprzedaży marki Riders w opakowaniu pet. Można przypuszczać, że trend wzrostowy utrzyma się na rynku także w przyszłym roku, w tempie porównywalnym do tegorocznego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Bożek, prezes Ustronianki. Ta polska firma ma w swoim portfolio markę napojów energetyzujących Riders, która jako pierwsza w naszym kraju wprowadziła do oferty energetyk o smaku cola.

- Wprowadzając produkt Riders Cola, tworzyliśmy subkategorię na rynku energetyków. Wprowadzenie tej innowacji umożliwiło pozyskanie - przy nasyconym rynku - kolejnych konsumentów. Ponad to, w wybranych sieciach nowoczesnych, wprowadziliśmy najpierw napój Riders Cola. Jego rotacja umożliwiła zalistowanie klasycznego smaku - wyjaśnia Katarzyna Buczek Public Relations Manager w Ustroniance.

Obecnie Riders Cola stanowi 20 proc. w sprzedaży marki Riders.

Tymczasem kolejna polska firma weszła na rynek z energetykiem o tym smaku. Maspex, na licencji Dariusza Michalczewskiego wprowadza, najpierw w kanale tradycyjnym, napój Tiger Energy Cola.

- Przymiarki konkurencji do naśladowania naszego konceptu smakowego, potwierdzają słuszność takiego rozszerzenia marki - zauważa Katarzyna Buczek.

Prezes Maspeksu zapowiada, że jego firma będzie nadal pracować nad rozszerzaniem marki Tiger. Przyznał, że licencja zezwala na używanie oznaczenia Tiger na wszystkich produktach spożywczych o szerokim zasięgu terytorialnym. Można więc spodziewać się, że Tiger Energy Cola to nie ostatni krok Maspeksu.

Także Ustronianka zapewnia, że nie powiedziała ostatniego słowa.

- Sukcesywnie realizowane będą działania zmierzające do rozwoju marki Riders. Co więcej, mamy opracowaną koncepcję rozszerzenia naszej marki energetyków, której wdrożenie czeka na swój moment - mówi Katarzyna Buczek z Ustronianki.

czytaj także:
Za kilka dni Tiger i Maspex wprowadzą na rynek nowe napoje. Na początek Tiger Cola
Na konflikcie wokół Tigera zyskają konkurenci

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Bożek RSS ALERT    /    Katarzyna Buczek RSS ALERT    /    Krzysztof Pawiński RSS ALERT    /    Ustronianka RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • :) 2011-02-13 15:50:02
    i bardzo dobrze :) czekam :)
  • :)) 2011-02-13 22:02:55
    Jeżeli od minus zero do plus zero jest 20% to OK:) Brak pomysłu na marketing to tez pomysł.
  • Lion 2011-02-14 11:25:33
    Jaki tam Riders, kto go widział! Chyba \"choders\" byłoby lepiej. Chetnie spróbuję te Riders Cola, ale gdzie to mozna dostać? Chyba w firmie Ustronianka w okresie promocji i wyprzedaży stoków przeterminowanych.
  • energetyk kolowiec 2011-02-16 12:40:58
    Ta Riders Cola jest super tylko trudno ja dostać
  • scyzoryk 2011-02-16 14:36:58
    jest lepsza niż Tabu cola z Kielc

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.