REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ustronianka wchodzi na rynek żywności funkcjonalnej

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2010, 19:59
Ustronianka wchodzi na rynek żywności funkcjonalnej

Ustronianka zdecydowała o wprowadzeniu na rynek wody funkcjonalnej. - To pierwsza w Polsce woda wzbogacona jodem. Nasza technologia została opatentowana - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu Ustronianki. Zdaniem ekspertów to także pierwszy taki produkt na skalę światową. W razie powodzenia, firma rozważa wprowadzenie kolejnych nowości z kategorii produktów funkcjonalnych.

REKLAMA

Woda z jodem ma być produktem ogólnodostępnym. - W Polsce jedynym powszechnie jodowanym produktem jest sól. Tymczasem Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca zmniejszenie spożywania soli. Dlatego rynek będzie potrzebował innych produktów z dużą zawartością tego cennego składnika - zauważa Konrad Wiktor. Dlatego wodę będzie można kupić w supermarketach i sklepach tradycyjnych. - Postaraliśmy się, aby cena była zbliżona do ceny klasycznej wody mineralnej - dodaje przedstawiciel Ustronianki.

Przy powstawaniu wody firma współpracowała z Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego.

- Prace trwały długo, ale dzięki temu mamy efekty. Udało się nam uzyskać rekomendację Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi oraz przewodniczącego Polskiej Komisji ds. Kontroli Zaburzeń Niedoboru Jodu - profesora Zbigniewa Szybińskiego - członka Światowej Organizacji Zdrowia - mówi Konrad Wiktor.

Nowa Ustronianka z Jodem jest szczególnie polecana niemowlętom, dzieciom w wieku szkolnym, a także kobietom w ciąży oraz okresie laktacji. Osoby te mają zwiększone zapotrzebowanie na jod. - Jednak sięgać po nowy produkt może każdy. W 1 l wody zawarliśmy dzienną dawkę niezbędną do funkcjonowania zdrowego człowieka - dodaje Konrad Wiktor.

Rynek żywności funkcjonalnej w branży wody w Polsce dotychczas prawie nie istniał. Ustronianka jednak liczy, że jej produkt z jodem będzie cieszyć się popularnością.

- Będziemy uważnie obserwować wzrosty sprzedaży tego produktu. Mamy przygotowaną koncepcję rozwoju tego segmentu i w razie sukcesu nie zawahamy się jej realizować. Jednak dziś jest jeszcze za wcześnie, by zdradzać plany - mówi przedstawiciel Ustronianki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH