Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ViaGuara wchodzi na rynek izotoników

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2010, 14:20
ViaGuara wchodzi na rynek izotoników

ViaGuara podpisała umowę z Wytwórnią Napojów Chłodzących Sahara, na produkcję nowego napoju. Tym samym giełdowa spółka powalczy o wart 135 mln zł rynek napojów izotonicznych - dowiedział się portalspozywczy.pl

- Debiut naszego produktu nastąpi w przyszłym tygodniu. Wtedy też ujawnimy szczegóły dotyczące produktu i jego nazwę - mówi nam Lucyna Hajduk specjalista ds. komunikacji w ViaGuara SA.

Wiadomo, że napój będzie można kupić w półlitrowych butelkach w trzech smakach: wieloowocowym, mango i lemon.

ViaGuara rozpoczynała swą działalność od dystrybucji wódki z guaraną. - Nie mamy już alkoholu w swoim portfolio, prawa do tego produktu w marcu odsprzedaliśmy spółce w USA - wyjaśnia Lucyna Hajduk.

Spółka stawia teraz na rynek napojów funkcjonalnych. Jej sztandarowym produktem jest obecnie napój energetyzujący ViaGuara, który różni się od konkurencyjnych napojów m.in. tym, że nie zawiera tauryny. Spółka zwiększa dystrybucję tego produkcję - m.in. od września jest on dostępny w sklepach Piotr i Paweł. Spółka ma też umowy m.in. z firmą Polmars, dzięki czemu Viaguara dostępna jest na Mazowszu i w Warszawie mi.n. w sieci WSS Społem i Mokpol. Ma umowę z Grupą MPT i jej 10 hurtowniami, firmą Rabat Pomorze i PPUH Specjał. Współpracuje też z Bać-Polem w Rzeszowie. Prowadzi negocjecje z kolejnymi partnerami.

- Rynek napojów funkcjonalnych jest bardzo obiecujący, szybko rośnie. Chcemy na nim się rozwijać. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie portfolio o izotoniki - mówi przedstawicielka spółki.

Krok wydaje się tym rozsądniejszy, że wzrost sprzedaży energetyków w ostatnim roku ostro wyhamował. Analitycy wskazują, że na tym rynku w najbliższym czasie będziemy obserwować ostrą walkę o udziały. Tymczasem izotoniki to wciąż przyszłościowy segment, bardzo prężnie rozwijający się. Rośnie rocznie o ok. 11-15 proc. Nie dziwi więc, że coraz więcej polskich firm stara się na nim zaistnieć rzucając wyzwanie międzynarodowym koncernom, takim jak PepsiCo czy Coca Cola.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ucho 10-09-2010, 14:10:
uważam że szkoda marki, na chwilę obecna tak jak jest zarządzana ta marka.
  • xxx 10-09-2010, 13:35:
www.sahara-napoje.com

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH