Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Vivalife rozszerzy ofertę, chce wchodzić do sklepów wielkopowierzchniowych

Vivalife, dystrybutor napojów ekologicznych na bazie mleka kokosowego, chce rozszerzyć dystrybucję. Na rynku mają się też pojawić pierwsze produkty pod marką Vivalife - wynika z rozmowy Doroty Jaroszewskiej, prezes Vivalife z serwisem portalspozywczy.pl.

Vivalife rozszerzy ofertę, chce wchodzić do sklepów wielkopowierzchniowych

Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
Data: 01-02-2011, 10:15

Firma działa na rynku cztery miesiące. - W najbliższym czasie zakładamy przyrost skokowy, gdyż obserwujemy bardzo duże zainteresowania naszymi produktami - mówi Dorota Jaroszewska. - Mamy nadzieję, że nasz asortyment już niedługo będzie łatwiej dostępny w sklepach, nie tylko tych ze zdrową żywnością - dodaje.

Wyjaśnia, że obecnie produkty z oferty firmy Vivalife dostępne są już niektórych klubach fitness. Celem spółki jest ich wprowadzenie do sprzedaży również w sklepach wielkopowierzchniowych, szczególnie w takich, które mają specjalne działy dedykowane takim artykułom.

- W niektórych krajach produkty eko stanowią nawet 30% powierzchni sklepowej półki i mamy nadzieję, że w Polsce również wkrótce tak będzie - zauważa prezes Vivalife.

Jakie są plany firmy na br.? - W roku 2011 będziemy inwestować przede wszystkim w edukację konsumentów w zakresie produktów ekologicznych. Planujemy także inwestycje związane z wprowadzeniem na rynek produktów pod marką Vivalife - zapowiada Dorota Jaroszewska.

Jak udało się nam dowiedzieć, najprawdopodobniej będzie to woda kokosowa i napoje na bazie wody kokosowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Jaroszewska RSS ALERT    /    Vivalife RSS ALERT    /    napoje ekologiczne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy specjalistyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • aswawa 2012-02-08 12:44:42
    woda kosztująca 10 zł za 500ml. nieźle. jak kogoś stać. produktem masowym to nigdy nie będzie. na pewno w PL. nie wierzę, że jest gdziekolwiek jest to produkt masowy chyba, że kosztuje 3-4 zł za 1500ml.
  • Awantgarda 2012-04-02 12:24:18
    #aswawa Jasne, że masową nie będzie nigdy, natomiast mało jest osób, które kupują to dla smaku czy zdrowia? Dziesiątki tysięcy osób w Polsce codziennie robią zakupy produktów, na które Ty byś nawet nie spojrzał, cały w tym urok ;) Witamy w świecie wolnego wyboru :) Co do ceny to trudno się nie zgodzić, ale wystarczy spojrzeć za ocena, by uwierzyć że jednak może być produktem masowym. 3-4 za 1,5l to teraz zwyczajna woda kosztuje wydobywana w polskich górach, także te porównanie to jenak średnio pasuje ;)
  • Amisz 2012-04-02 23:32:39
    W Polsce jak to w Polsce, Jak temat \"zaskoczy\" to może wejść na każdą półkę, tym bardziej że kiedyś taka cena za napój byłaby nieosiągalna, a teraz płacimy 5-6 zł za 0,25 puszkę Red Bulla, nie przeszadzajmy więc co do ceny. Powodzenia!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.194.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.