REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

W I kwartale FoodCare skupi się na dystrybucji napoju Blow

  • Autor: pr, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-02-2013, 10:28
W I kwartale FoodCare skupi się na dystrybucji napoju Blow
FoodCare planuje już w 2013 roku zwiększyć udziały z 1,5 proc. do poziomu 5 proc.

W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła a rynek dobrze energetyk dla kobiet Blow nowej odsłonie. Do końca roku spółka planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie.

REKLAMA

W I kwartale FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji napoju, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Obecnie udziały BLOW sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc.

Od początku lutego napój jest dostępny w sprzedaży - do każdej puszki w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH