Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W I kwartale FoodCare skupi się na dystrybucji napoju Blow

  • Autor: pr, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-02-2013, 10:28
W I kwartale FoodCare skupi się na dystrybucji napoju Blow
FoodCare planuje już w 2013 roku zwiększyć udziały z 1,5 proc. do poziomu 5 proc.

W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła a rynek dobrze energetyk dla kobiet Blow nowej odsłonie. Do końca roku spółka planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie.

W I kwartale FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji napoju, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Obecnie udziały BLOW sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc.

Od początku lutego napój jest dostępny w sprzedaży - do każdej puszki w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH