Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W III kw. Pernod Ricard zantował spadek sprzedaży wina i szampana o 13 proc.

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2009, 14:30

Od początku lipca do końca września światowa sprzedaż wina i szampana marek należących do Pernod Ricard spadła o 13 proc. Sprzedaż mocnych alkoholi należących do koncernu spadła o 2 proc.

Z raportu kwartalnego przygotowanego przez Pernod Ricard wynika, że Europa pozostaje regionem najbardziej dotkniętym kryzysem gospodarczym. Oddziały w Polsce i Rosji zaobserwowały znaczne spadki sprzedaży alkoholi. W porównaniu do innych rynków Europa Środkowa i Wschodnia wypadają bardzo niekorzystnie.

Również w Europie Zachodniej sytuacja pozostaje na większości rynków bardzo trudna. Wzrosty sprzedaży swoich produktów Pernod Ricard odnotował jedynie w Szwecji, Grecji i Portugalii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH