Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W tym roku Polacy kupią 30 mln sztuk kawowych kapsułek

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 28-10-2010, 07:57
W tym roku Polacy kupią 30 mln sztuk kawowych kapsułek

Polacy coraz chętniej sięgają po niszowe do tej pory rodzaje kawy: espresso czy kawa ziarnista i coraz więcej osób chce przyrządzać kawowe trunki w domach. Dlatego intensywnie rośnie sprzedaż kapsułek z kawą do ekspresów ciśnieniowych. Rynek kapsułek w Polsce jest już wart 800 tys. EUR rocznie. W 2009 r. Polacy kupili ponad 13 mln kapsułek z kawą, w tym roku liczba ta może przekroczyć nawet 30 mln sztuk - informuje Puls Biznesu.

Zdaniem ekspertów w Polsce zmienia się kultura picia kawy przez bary kawowe. A Polacy chcą mieć możliwość przygotowania w prosty sposób takich kaw w domu. 

Jak informuje Puls Biznesu w związku z tym w Polsce rośnie sprzedaż ekspresów ciśnieniowych do kawy. W 2008 r. klienci kupili ponad 135 tys. takich ekpresów rok później już 147 tys. sztuk.

Jednak zdaniem specjalistów domowe ekspresy ciśnieniowe i kapsułki będą uzupełnieniem rynku kawy i nie zastąpią kawiarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH