Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Whiskey Jameson promuje się na imprezach on-trade

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 18-03-2010, 09:42

Z okazji obchodów dnia św. Patryka (17.03) i marca - jako najbardziej irlandzkiego miesiąca w roku - whiskey Jameson zaprasza na cykl imprez on-trade, które obejmą 15 wieczorów w siedmiu miastach w Polsce. Hasłem przewodnim marki jest „Sine Metu", czyli bez obaw.

Podczas cyklu imprez ma pełnoletnich konsumentów czekają promocje drinków (whiskey Jameson na lodzie, z colą oraz sokiem żurawinowym) oraz nagrody gwarantowane - tatuaże oraz zdjęcia przesyłane wprost z imprezy na prywatną skrzynkę mailową.

Myślą przewodnią jest „Miksuj i Łącz", wokół którego zaplanowana jest promocja konsumencka, jak również część artystyczna wieczoru - DJ'skie miksy muzyki irlandzkiej. Za koncept, kreację oraz obsługę cyklu odpowiedzialna jest agencja Touch and Try.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH