Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Wiceprezes Browaru Witnica: Wprowadzamy nowe piwa, zwiększamy moce produkcyjne

W najbliższym czasie rozszerzymy naszą ofertę o dwa nowe piwa smakowe - wiśniowe i jogodowe, które będzie nowością na polskim rynku. Stale zwiększamy także obszar dystrybucji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Zdzisław Czyrka, wiceprezes Browaru Witnica SA.

Wiceprezes Browaru Witnica: Wprowadzamy nowe piwa, zwiększamy moce produkcyjne
Piwa jagodowe i wiśniowe wzbogacą ofertę Browaru Witnica

Czy w związku z produkcją nowych piw planują Państwo zwiększenie mocy?

Nasze moce produkcyjne to 45 tys. hl rocznie. W 2010 roku nie wykorzystaliśmy w pełni tych możliwości, ale z pewnością zrobimy to w bieżącym roku.

Czy powiększeniu ulegnie także sieć dystrybucji?

Stale ją rozszerzamy. Jesteśmy obecni w różnych regionach naszego kraju, m.in. w delikatesach Piotr i Paweł, które słyną z szerokiego asortymentu piw niszowych. Ostatnio nawiązaliśmy współpracę z siecią sklepów osiedlowych Żabka. Nasze piwo cieszy się zainteresowaniem dystrybutorów. My spośród licznych ofert wybieramy te, które pozwalają nam na nawiązanie stałej współpracy i nie przekraczają naszych możliwości produkcyjnych.

W ostatnim czasie wiele browarów zdecydowało się na podwyżki cen piwa. Czy Państwo też to rozważają?

Niestety nie uda nam się obejść problemu drożejących surowców do produkcji piwa. Jako mały browar nie mamy takich zapasów kapitałowych, więc w najbliższym czasie planujemy wprowadzić regulacje cenowe - w minimalnym zakresie.

A jak wyglądają wyniki sprzedażowe Browaru Witnica?

Małe browary produkując piwa niszowe (smakowe czy pszeniczne), zagospodarowują lukę na rynku. Dzięki tego typu asortymentowi znacznie rosną wyniki sprzedażowe browaru w Witnicy. Moda na małe browary przyszła z Zachodu, gdzie konsumenci coraz bardziej cenią sobie jakość piwa i dysponują większą wiedzą na temat technologii jego warzenia.

Zostań naszym fanem na Facebooku!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zdzisław Czyrka RSS ALERT    /    Browar Witnica RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • Konsument 2011-02-15 22:12:10
    My Konsumenci chcemy jeszcze piwa pomarańczowe, grejfrutowe, winogronowe, czekoladowe, poziomkowe, ananasowe, agrestowe, miętowe itp itd Więcej chemii dawajcie i możecie se wymieniać co rok na półce w sklepie. Normalnie żenada jak się słyszy takie info o wynalazkach.
  • krakowiak 2011-02-15 22:49:18
    a niech robią. ja akurat jestem ciekawy takiego piwa jagodowego. rozumie ze dla kolegi konsumenta spłaszczenie rynku takie jakie jest do tej pory, gdzie wybiera sie między lagerem a lagerem jest wygodne, ale niektórzy są chętni na urozmaicenia...a jak im to wyjdzie ocenimy pijac...słowo wynalazek jest dla ignorantów.. tak moj znajomy ze wsi mówi...dałem mu ciechana miodowego a on mówi że on wynalazków nie pije i co tyskie to tyskie..
  • PEPE 2011-02-16 15:14:35
    jogodowe jest najlepsze. Piwo to piwo te owocowe to już napoje to nie jest już piwo
  • browarowski 2012-03-06 22:24:36
    Róbcie normalne piwo chmielowe. Nie wydziwiajcie, bo znowu popłyniecie. Tym razem już na zawsze!
  • kpt. 2012-03-06 23:08:00
    black boss dla chlopczykow(najlepszy black na swiecie!!!!)reszta dla dziewczynek

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.152.38.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.