Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wiceprezes Cuprod: Polski konsument bardziej zwraca uwagę na cenę niż na innowacyjność

Segment słodyczowy w Polsce jest innowacyjny. Niestety polski konsument nadal bardziej zwraca uwagę na cenę niż na innowacyjność - uważa Zbigniew Krawczyk, wiceprezes firmy Cuprod.

Wiceprezes Cuprod: Polski konsument bardziej zwraca uwagę na cenę niż na innowacyjność
W segmencie słodyczy, w tym w segmencie ciastek, co roku pojawiają się nowe trendy

- Innowacyjność zazwyczaj więcej kosztuje, a w obecnych czasach nie idzie to w parze z preferencjami klientów - mówi Zbigniew Krawczyk.

Jego zdaniem, zarówno w całym segmencie słodyczy, jak i w ciastkach, w których specjalizuje się Cuprod, co roku pojawiają się nowe trendy. - W ostatnich latach jest to chęć zachowania smaku ciastek, ale usunięcia z ich składu składników uznanych za niezbyt zdrowe. Jest też wyraźnie widoczna tendencja wyrobów dodatkami pro zdrowotnymi, jak witaminy, błonnik, itp. - tłumaczy wiceprezes firmy.

Dodaje, że Cuprod wkrótce zaoferuje dwa nowe wyroby, które, jak ocenia, powinny dobrze przyjąć się na rynku.

-Opracowując nowy wyrób kierujemy się przede wszystkim chęcią zaskoczenia Klienta czymś nowym, oraz tym, aby z nowym wyrobem dostał jakąś wartość dodaną - podsumowuje Zbigniew Krawczyk.

Przeczytaj także:

Wiceprezes Cuprod: Producenci słodyczy już nie są w stanie brać na siebie zwyżek cen surowców

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zbigniew Krawczyk RSS ALERT    /    Cuprod RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    biszkopty RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    żywność funkcjonalna RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Jerome 2012-12-03 12:35:12
    zastanawiam sie, czy Pan wiceprezes usprawiedliwia sie z wlasnej nieudolnosci w innowacji czy tez ma pretensje do kupcow, ze nie podzielaja jego pojecia innowacyjnosci. Zamiast zaskakiwac klienta, proponuje zaangazowac go w proces tworzenia nowego produktu. Wowczas moze Pan uniknac rozczarowan. Bez innowacji, bedziecie tylko narzekac ze surowiec za drogi, a ze kupcy wyciskaja z Was ostatni grosz.
  • Dzierżyński 2012-12-03 20:32:48
    cuprod ??? a co to za cudak ?
  • Franek 3 2012-12-04 09:55:14
    Ta innowacyjność to psucie dotychczasowych bardzo dobrych produktów. Znamy tą innowacyjność z innych rynków np. wędlin czy chleba i mówimy dość!!!! Albo będziecie produkowali dobre sprawdzone przez dziesiątki lat wyroby albo wy..lać.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.218.67.1
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.