Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Cuprod: Polski konsument bardziej zwraca uwagę na cenę niż na innowacyjność

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-12-2012, 11:51
Wiceprezes Cuprod: Polski konsument bardziej zwraca uwagę na cenę niż na innowacyjność
W segmencie słodyczy, w tym w segmencie ciastek, co roku pojawiają się nowe trendy

Segment słodyczowy w Polsce jest innowacyjny. Niestety polski konsument nadal bardziej zwraca uwagę na cenę niż na innowacyjność - uważa Zbigniew Krawczyk, wiceprezes firmy Cuprod.

- Innowacyjność zazwyczaj więcej kosztuje, a w obecnych czasach nie idzie to w parze z preferencjami klientów - mówi Zbigniew Krawczyk.

Jego zdaniem, zarówno w całym segmencie słodyczy, jak i w ciastkach, w których specjalizuje się Cuprod, co roku pojawiają się nowe trendy. - W ostatnich latach jest to chęć zachowania smaku ciastek, ale usunięcia z ich składu składników uznanych za niezbyt zdrowe. Jest też wyraźnie widoczna tendencja wyrobów dodatkami pro zdrowotnymi, jak witaminy, błonnik, itp. - tłumaczy wiceprezes firmy.

Dodaje, że Cuprod wkrótce zaoferuje dwa nowe wyroby, które, jak ocenia, powinny dobrze przyjąć się na rynku.

-Opracowując nowy wyrób kierujemy się przede wszystkim chęcią zaskoczenia Klienta czymś nowym, oraz tym, aby z nowym wyrobem dostał jakąś wartość dodaną - podsumowuje Zbigniew Krawczyk.

Przeczytaj także:

Wiceprezes Cuprod: Producenci słodyczy już nie są w stanie brać na siebie zwyżek cen surowców

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Franek 3 04-12-2012, 09:55:
Ta innowacyjność to psucie dotychczasowych bardzo dobrych produktów. Znamy tą innowacyjność z innych rynków np. wędlin czy chleba i mówimy dość!!!! Albo będziecie produkowali dobre sprawdzone przez dziesiątki lat wyroby albo wy..lać.
  • Dzierżyński 03-12-2012, 20:32:
cuprod ??? a co to za cudak ?
  • Jerome 03-12-2012, 12:35:
zastanawiam sie, czy Pan wiceprezes usprawiedliwia sie z wlasnej nieudolnosci w innowacji czy tez ma pretensje do kupcow, ze nie podzielaja jego pojecia innowacyjnosci.
Zamiast zaskakiwac klienta, proponuje zaangazowac go w proces tworzenia nowego produktu. Wowczas moze Pan uniknac rozczarowan. Bez innowacji, bedziecie tylko narzekac ze surowiec za drogi, a ze kupcy wyciskaja z Was ostatni grosz.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH