REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes GFT Goldfruct: Rozwój rynku wód ograniczają zmiany i konsolidacje na rynku dystrybucyjnym

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2012, 10:30
Wiceprezes GFT Goldfruct: Rozwój rynku wód ograniczają zmiany i konsolidacje na rynku dystrybucyjnym
Wwoda Kinga Pienińska dostępna jest w kanale tradycyjnym, nowoczesnym oraz w HoReCa

- Poza okresowymi trudnościami typu wahania cen surowców, co może wpływać na wzrost kosztów produkcji, istotną barierą rozwoju rynku wód butelkowanych mogą być zmiany i konsolidacje na rynku dystrybucyjnym oraz jego podział z wyraźną wiodącą rolą sieci dyskontowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu, GFT Goldfruct, producenta wody Kinga Pienińska.

REKLAMA

Jego zdaniem konsolidacja i zmiany występują ciągle także w branży wód, co jest charakterystyczne dla sposobu rozwoju wszystkich rynków. - Kilka lat temu na rynku działało kilkuset producentów wód, dzisiaj jest ich znacznie poniżej stu - dodaje Paweł Zieliński.

Producent wody Kinga Pienińska stara się zaznaczać swoją obecność na rynku. - Działania inwestycyjne są procesem ciągłym, wyprzedzającym nasz rozwój sprzedaży. Stale staramy się poszerzać naszą dystrybucję o nowych partnerów. Jesteśmy obecni we wszystkich sieciach hipermarketów, w sieci dyskontowej Kaufland, w sieciach hurtowych Makro i Selgros oraz w licznych sieciach detalicznych - mówi prezes GFT Goldfruct.

Ponadto firma rozwija się w sektorze HoReCa. - Rynek HoReCa jest rynkiem trudnym i kapitałochłonnym wymagającym wiele pracy. Nie tylko trzeba posiadać świetne produkty ale również dysponować znaczącym wsparciem. HoReCa, jak każdy rozwijający się segment rynku, jest przedmiotem zainteresowania wszystkich graczy, dlatego też zanim się do niego przystąpi należy dobrze się przygotować - komentuje Paweł Zieliński.

Przyznaje także, że o niskiej przystępności tego rynku świadczy zjawisko znacznego zawężania oferty przez restauratorów. - Jestem przekonany, że swojego portfolio nie należy ograniczać do jednego produktu a nawet do oferty jednego producenta. Polski konsument jest świadomy, wymagający, docenia wysokiej jakości naturalne wody mineralne i nie lubi być ograniczany w możliwości dokonywania wyboru - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: Producent wody Kinga Pienińska wejdzie w segment napojów funkcjonalnych

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH