Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wilbo wprowadza nową strategię marketingową marki Neptun

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2009, 15:51

Spółka Wilbo kontynuując kolejny etap rozwoju wdraża nową strategię marketingową dla marki Neptun opartą na zmianie pozycjonowania oraz oferty produktowej.

Rewitalizacja ma na celu unowocześnienie wizerunku, jak również nadanie marce wyraźnych kompetencji tak, aby konsumenci długofalowo otrzymali wartość dodaną z użytkowania produktów marki.

Reagując na prozdrowotne trendy w Polsce, Neptun jako pierwsza marka w kategorii konserw rybnych, wprowadziła z początkiem września 2009 r. nową linię produktów z ulepszonymi recepturami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WLBWILBO SA

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH