Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wizerunek marki Żywiec odświeżony

  • Autor: pr
  • Data: 21-03-2013, 13:54

Żywiec postanowił odświeżyć wizerunek marki połączony z wprowadzeniem na rynek nowych opakowań wyposażonych w termoaktywny wskaźnik schłodzenia, a także dedykowanego nalewaka oraz szklanki zaprojektowanej przez polskiego designera, Janusza Kaniewskiego. Działaniom towarzyszą liczne zmiany w sklepach oraz kanele HoReCa.

Zmianie uległa faktura puszki, na której pojawiły się dodatkowe tłoczenia. Produkt wyposażony został także w unikalną zawleczkę z wizerunkiem korony habsburskiej.

Nowa puszka, jako jedyna w Europie, posiada termoaktywny wskaźnik reagujący na zmianę temperatury. Kiedy symbol korony habsburskiej widoczny na opakowaniu zmienia kolor na niebieski to znak, że Żywiec jest już idealnie schłodzony. Ten sam wskaźnik widnieje na butelce.

Zdecydowano się również na uproszczenie kolorystyki - postawiono na trzy barwy marki: biel, czerwień i granat, dające intensywne i energetyczne zestawienia. Podkreślono wyrazistość bieli, dzięki której nowa puszka może bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Znaczącą zmianą jest wprowadzenie srebra. Tańcząca para nabrała dynamizmu i współczesnego wyglądu. Powrócono także do historycznej pisowni Ż - nie tylko z kropką, ale i z kreską.

W sklepach pojawi się wiele niestandardowych rozwiązań, m.in. plakaty reklamowe wykorzystujące technologię druku soczewkowego oraz owijki wielokrotnego użytku, umożliwiające tworzenie zabudowy modułowej. Ciekawe są również najnowsze ekspozytory mające regulowaną wysokość, zakończone specjalnie tłoczonym kluczykiem. Na uwagę zasługują także moduły półkowe, shelfstoppery 3D, wystający z półki moduł oraz specjalne multipacki z butelkami, tzw. szyny, które jako jedyne na rynku posiadają głębokie premium tłoczenia. Wprowadzeniu nowej puszki towarzyszy przygotowanie specjalnego gadżetu dla konsumentów w postaci Cooler Bagów dla 6, 8 oraz 12 puszek. W sklepach pojawią się również kominy z wyraźnym oznaczeniem nowego zapisu nazwy Żywiec (z kropką i kreską), stanowiące dodatkowy element wystający poza komin. Na podłogach zamieszczone zostaną natomiast naklejki 3D, których specjalny druk sprawia, że puszki wyglądają jakby "wychodziły" z ziemi.

Zmiany pojawią się także w kanale HoReCa. Oprócz nowej szklanki oraz dedykowanyej kolumny pojawią się takie materiały jak tace, parasole, meble czy rollbary.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH