Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel marki Blow planuje długofalową kampanię

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 08-02-2012, 11:17

Blow La Feminine Edition na wiosnę zmieni swój wizerunek. Działania na 2012 rok zostaną skierowane głównie do kobiet, będą podkreślały walory smakowe produktu oraz wspierać będą działania sprzedażowe.

Już rozpoczęto przetarg na działania internetowe Do przetargu zostały zaproszone trzy agencje: BitArt z Poznania, Novem oraz Dom Mediowy Value Media z Warszawy. Agencje mają za zadanie przygotować dlugofalową strategię komunikacji z wykorzystaniem niestandardowych rozwiązań w internecie - w tym social media oraz działania mobilne.

Ponadto, 25 stycznia ruszył nowy konkurs. Do każdego zakupionego produktu marki Blow konsument dostaje zdrapkę, pod którą kryją się nagrody.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pracownik 12-02-2012, 00:12:
Oj to chyba koniec reaktywacji.....

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH