REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Właściciel marki Blow rozpoczął drugi etap przetargu na działania internetowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 27-02-2012, 10:44

Do kolejnego etapu przeszły Agencja Novem Group z Krakowa oraz Dom Mediowy Value Media z Warszawy. Agencje mają za zadanie uszczegółowić przygotowane przez siebie rozwiązania i zaproponować dlugofalową współpracę z marką.

REKLAMA

Firma nie wyklucza połączenia obu agencji, w celu osiągnięcie optymalnych rezultatów.

Blow La Feminine Edition na wiosnę zmieni swój wizerunek. Działania na 2012 rok zostaną skierowane głównie do kobiet, będą podkreślały walory smakowe produktu oraz wspierać będą działania sprzedażowe.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH