Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel marki Blow wybrał agencję do realizacji działań internetowych

  • Autor: pr
  • Data: 14-03-2012, 13:37

Najlepsza strategię poszerzoną o niestandardowe rozwiązania dla marki przygotował Dom Mediowy Value Media, który został wybrany do obsługi marki Blow La Feminine Edition z portfela PB Group - Premium Beverages sp. z o.o.

Blow La Feminine Edition na wiosnę zmieni swój wizerunek. Działania na 2012 rok zostaną skierowane głównie do kobiet, będą podkreślały walory smakowe produktu oraz wspierać będą działania sprzedażowe.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH