Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wystartowała kampania reklamowa dla Bagatelki

10 lutego 2011 roku rozpoczęła się kampania reklamowa dla nowego produktu firmy Kopernik S.A. marki Bagatelka. Za kreację i koordynację produkcji 30 i 15 sekundowych spotów odpowiada agencja reklamowa WHAT a za zakup mediów Arena Media Communications.

Bagatelka to nowość na rynku - nowa przekąska, która łączy odżywcze i naturalne składniki jabłek, rodzynek i cynamonu nadających smak szarlotki zamkniętych pomiędzy dwoma plastrami smakowitego, dobrze wypieczonego ciasta.

Jest to ważna oferta w portfolio produktów jednego z najstarszych producentów słodyczy w Polsce i na Świecie firmy Kopernik. Celem kampanii jest budowa świadomości nowej marki oraz jej innowacyjnego formatu, który z racji swojej lekkości daje poczucie pysznego smaku w zdrowej i lekkiej formie.

Jest to pierwszy projekt przygotowany przez agencję reklamową WHAT i dom mediowy Arena Media Communications dla pozyskanego ostatnio na długoterminową współpracę klienta. WHAT odpowiada za scenariusz reklamy oraz koordynację produkcji spotów a Arena za zaplanowanie i zakup mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bagatelka RSS ALERT    /    Arena Media Communications RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jacek 2011-02-15 20:41:15
    mogliby młodszą kobietkę dać do tej rekalmy, a nie jakąś przekwitniętą 50-latkę, na pewno tego nie kupie, a szarlotkę uwielbiam, spalą reklamą calą słodkość

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.169.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.