Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wystartowała kampania wizerunkowa makaronów i sosów Lubelli

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 16-03-2011, 13:43

Ruszyła emisja spotów prezentujących makarony i sosy Lubella. Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych ( m.in. TVP, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych.

Spot pokazuje „magiczny świat mąki", w którym Lubella, dbając o detale, tworzy produkty. Podkreśla, że marka ta to nie tylko makarony, ale także sosy (bolognese, sos pomidorowy z grzybami oraz sos pomidorowy z warzywami).

Spółka Maspex wybrała agencję reklamową Euro RSCG, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest firma ZenithOptimedia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH