Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wystartowała nowa kampania Fortuny

  • Autor: pr / portalspozywczy.pl
  • Data: 15-10-2010, 09:08

Wystartowała telewizyjna kampania soków Fortuny. Twórcą reklamy jest Red8 Communications Group. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Kampania ma realizować cele wizerunkowe.

30-sekundowa reklama pojawi się w TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN 7, kanałach tematycznych pakietu At Media oraz Discovery.

Obok atutów Fortuny, promowanych w poprzednich kampaniach Agros Nova po raz pierwszy w reklamie telewizyjnej chwali się również udziałem swojej marki w międzynarodowym programie "Wiem, co wybieram".

Nowy spot Fortuny zadebiutował 1 października w sieci kin Cinema City i jest emitowany przed wszystkimi seansami filmu "Jedz, módl się i kocha"" z Julią Roberts w roli głównej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH