Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wywiad z Dariuszem Michalczewskim: Nie tylko inwestycje w markę decydują o jej sukcesie

Dariusz Michalczewski walczy w sądach ze swym dawnym partnerem - firmą FoodCare. O tym, jakie są przyczyny sporu oraz o współpracy z nowym licencjonobiorcą opowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Wywiad z Dariuszem Michalczewskim: Nie tylko inwestycje w markę decydują o jej sukcesie
Dariusz Michalczewski z nowym Tigerem, którego produkcją, rozwojem i dystrybucją zajmuje się już Grupa Maspex

Dlaczego zdecydował się Pan na zmianę licencjobiorcy?

Gdyby firma FoodCare wywiązywała się z postanowień zawartej między nami umowy i zachowywała się fair, nie szukałbym nowego partnera do współpracy. Do rozwiązania umowy zostaliśmy zmuszeni, ponieważ spółka Foodcare przestała nam płacić za udzieloną licencję. W momencie wprowadzenia na rynek przez Foodcare napoju Tiger Black, firma uznała że nie musi już odprowadzać opłaty licencyjnej za możliwość korzystania z oznaczenia Tiger. Samo dodanie słowa „Black" oraz napisanie na puszce, że „dokarmiają tygrysy w zoo" niestety nie upoważnia firmy Foodcare do zaprzestania płacenia za licencję, której jej udzieliłem. Tiger jest jeden - bez znaczenia jak się będzie nazywał, czy czarny, żółty, czy niebieski to jest w dalszym ciągu Tiger - oznaczenie, które należy do mnie i do Fundacji Równe Szanse. W 2010 r., gdy FoodCare zalegał z płatnościami za okres dwóch kwartałów, musieliśmy niestety zerwać umowę. Działalność Fundacji została zagrożona, co niewątpliwie odczułyby osoby, które korzystają z naszej pomocy. Nie mogłem na to pozwolić, bo miałem zobowiązania. Musieliśmy szukać nowego licencjobiorcy. Potrzebowaliśmy uczciwego partnera biznesowego, posiadającego duże doświadczenie w tej branży. Dlatego wybraliśmy firmę Maspex, z którą pod koniec roku podpisaliśmy umowę licencyjną. W tej chwili Maspex posiada wyłączną licencję do korzystania z oznaczenia Tiger i wykorzystywania mojego wizerunku do promocji produktów spożywczych z oznaczeniem Tiger, w tym napojów energetycznych.

FoodCare podkreślał niejednokronie, że, choć znak Tiger - jako symbol znanego boksera, należy do Pana, to właścicielem marki napojowej, poprzez inwestycje i prace włożone w jej tworzenie i rozwój, jest FoodCare. Czy mógłby się Pan do tego odnieść?

więcej informacji:

Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.