REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wywiad z Dariuszem Michalczewskim: Nie tylko inwestycje w markę decydują o jej sukcesie

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2011, 12:54
Wywiad z Dariuszem Michalczewskim: Nie tylko inwestycje w markę decydują o jej sukcesie
Dariusz Michalczewski z nowym Tigerem, którego produkcją, rozwojem i dystrybucją zajmuje się już Grupa Maspex

Dariusz Michalczewski walczy w sądach ze swym dawnym partnerem - firmą FoodCare. O tym, jakie są przyczyny sporu oraz o współpracy z nowym licencjonobiorcą opowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

REKLAMA

Dlaczego zdecydował się Pan na zmianę licencjobiorcy?

Gdyby firma FoodCare wywiązywała się z postanowień zawartej między nami umowy i zachowywała się fair, nie szukałbym nowego partnera do współpracy. Do rozwiązania umowy zostaliśmy zmuszeni, ponieważ spółka Foodcare przestała nam płacić za udzieloną licencję. W momencie wprowadzenia na rynek przez Foodcare napoju Tiger Black, firma uznała że nie musi już odprowadzać opłaty licencyjnej za możliwość korzystania z oznaczenia Tiger. Samo dodanie słowa „Black" oraz napisanie na puszce, że „dokarmiają tygrysy w zoo" niestety nie upoważnia firmy Foodcare do zaprzestania płacenia za licencję, której jej udzieliłem. Tiger jest jeden - bez znaczenia jak się będzie nazywał, czy czarny, żółty, czy niebieski to jest w dalszym ciągu Tiger - oznaczenie, które należy do mnie i do Fundacji Równe Szanse. W 2010 r., gdy FoodCare zalegał z płatnościami za okres dwóch kwartałów, musieliśmy niestety zerwać umowę. Działalność Fundacji została zagrożona, co niewątpliwie odczułyby osoby, które korzystają z naszej pomocy. Nie mogłem na to pozwolić, bo miałem zobowiązania. Musieliśmy szukać nowego licencjobiorcy. Potrzebowaliśmy uczciwego partnera biznesowego, posiadającego duże doświadczenie w tej branży. Dlatego wybraliśmy firmę Maspex, z którą pod koniec roku podpisaliśmy umowę licencyjną. W tej chwili Maspex posiada wyłączną licencję do korzystania z oznaczenia Tiger i wykorzystywania mojego wizerunku do promocji produktów spożywczych z oznaczeniem Tiger, w tym napojów energetycznych.

FoodCare podkreślał niejednokronie, że, choć znak Tiger - jako symbol znanego boksera, należy do Pana, to właścicielem marki napojowej, poprzez inwestycje i prace włożone w jej tworzenie i rozwój, jest FoodCare. Czy mógłby się Pan do tego odnieść?

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH