Wywiad z Krzysztofem Żurowskim, wiceprezesem PB Group, producenta napoju Blow

O polskim rynku napojów energetyzujących, o planach dotyczących marki Blow oraz innych inwestycjach w segmencie napojowym rozmawiamy z Krzysztofem Żurowskim, wiceprezesem Premium Beverages Group.
Jak oceniają Państwo rynek energetyków w Polsce? Czy jest jeszcze potencjał wzrostu tej kategorii?
Rynek napojów energetycznych cały czas rośnie, a jego podstawową formą stymulowania są innowacje. Świadomość tego typu produktów z każdym dniem jest większa. Rynek energetyków posiada ogromny potencjał, a jego wielkość jest szacowana na ok. 660 mln złotych.
Analizując trendy występujące w innych krajach Europy Zachodniej, można przewidywać bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży tej kategorii napojów.
Czy jest jeszcze miejsce dla nowych graczy? Ile procent tego rynku zamierzają Państwo "uszczknąć"? Jak chcą Państwo pozyskiwać nowych konsumentów?
Zakładamy, że osiągniemy 10 proc. rynku. Na osiągnięcie takich udziałów składa się kilka elementów. Przede wszystkim skuteczna praca na wszystkich poziomach marketingu mix, charakter i pozycjonowanie marki czyli szeroko pojęty lifestyle - wyobrażenie o tym, czego pożąda każdy młody człowiek: piękno, sława, pieniądze. Przede wszystkim jednak umożliwi nam to nasz nowy produkt. Blow La Feminine Edition jest pierwszym w Polsce napojem energetycznym dla kobiet. Jego wyjątkowość podkreślają nie tylko walory smakowe (poziomka z maliną), kolor napoju, ale również szata graficzna stworzona z myślą o nowoczesnych kobietach ceniących sobie jakość w dobrej cenie. W produkcji La Feminine użyto ekstraktu z hibiskusa, oba produkty robione są na bazie wody osmotycznej, co eliminuje przykry zapach charakterystyczny dla innych napojów energetycznych. Dodatkowo produkty Blow będą sprzedawane zawsze w niższej cenie niż nasz największy konkurent.
Czy na rynku energetyków brakuje sprofilowanych napojów? Czy oprócz Blow La Feminina, planują Państwo rozszerzanie portfolio o inne specjalistyczne energetyki?
Na pewno będziemy reagowali na potrzeby rynku. Mamy w planach kilka specjalnych edycji, które są bardziej narzędziem marketingowym niż sprzedażowym - jednak wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.
Czy oprócz energetyków planują Państwo szerzej rozwinąć działalność w segmencie napojowym?
W planach mamy rozwój produktów w sektorze około napojowym, dziś jest jednak zbyt wcześnie na deklaracje. Blow jest naszym pierwszym produktem w sektorze napojowym i jesteśmy zdeterminowani osiągnąć sukces.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)