Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych kosztem mielonych

- Na rynku kawy w ostatnim roku widoczny był kilkuprocentowy wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych (ilościowy i wartościowy). Jeśli zaś chodzi o kawy mielone można było zauważyć lekki spadek sprzedaży tych kaw (ilościowo i wartościowo) - mówi w rozmowie z serwisem portal spożywczy, Andrzej Grinchak, brand manager Tchibo.

Wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych kosztem mielonych
W segmencie kaw mielonych coraz większym zainteresowaniem cieszą się kawy typu espresso

- Warto jednak podkreślić, iż w segmencie kaw mielonych coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów cieszą się kawy typu espresso. Pod koniec 2010 r. wprowadziliśmy do sprzedaży dwie nowe kawy Tchibo Espress Sicilia Style o oraz Tchibo Espresso Milano Style - dodaje nasz rozmówca.

Tchibo produkuje kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczęła działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Obecnie firma zatrudnia ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r.

Przeczytaj także:

Tchibo: Mamy w portfolio także kawy typu espresso

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Grinchak RSS ALERT    /    Tchibo RSS ALERT    /    kawa rozpuszczalna RSS ALERT    /    kawa mielona RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kazik 2011-02-16 23:09:19
    Spadek sprzedaży kaw mielonych spowodowany jest stałym pogarszaniem się jej jakości. Dzisiejszy Jacobs czy Tchibo nie umywają się w smaku i aromacie do kaw (o tych samych nazwach ) choćby z przed sześciu lat. To samo można powiedziec o markach \"lepszych\" jak np.Lavazza. Dawniej wchodząc do kawiarni gdzie ją podawano z dala było czuć ten niepowtarzalny aromat. Dziś ....czuć śmietnik .Oby tak dalej to większość wybierze granulat z Biedronki...
  • ola 2011-02-17 21:34:50
    Kazik a co ty bys chcial - zobacz na cene kawy w biedrone - Merita czy jak tam po kosztach surowca - w tej chwili. albo jakosc albo cena kropka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.43.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.