Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Za spersonalizowaną czekoladę trzeba słono zapłacić

  • Autor: Onet Biznes za Reuters
  • Data: 01-02-2012, 09:42

Od stycznia klienci Maison Cailler, marki Nestle, mogą zamawiać przez internet luksusową spersonalizowaną czekoladę - pisze Onet.pl za Reuters.

Zamawiający najpierw otrzyma "czekotester" do degustacji - pudełko z pięcioma smakami (mleka, karmelu, orzechów, owoców, kwiatów i wanilii). Na ich podstawie klient określa swoje preferencje i wypełnia specjalną sondę na stronie. Pracownicy Maison Cailler na podstawie tych danych dopasowują produkt do indywidualnego gustu.

Koszt takiej przyjemności wynosi od ok. 90 zł (za jedną tackę zawierającą 12 czekoladek) do blisko 340 zł (5 tacek po 12 czekoladek).

Sprzedaż spersonalizowanej czekolady została wprowadzona w Szwajcarii i Lichtensteinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH