REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zbiórka szkła Carlsberg Polska i sieci Biedronka

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 02-07-2012, 12:55

Prawie 30 tysięcy uczestników, 42 tony zebranego szkła oraz 37 tysięcy rozdanych roślin to wynik ekologicznej akcji zorganizowanej w ostatni weekend w wybranych placówkach sieci sklepów Biedronka wspólnie z Carlsberg Polska. Akcja miała na celu zwiększanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów, szczególnie w kontekście segregacji opakowań szklanych.

REKLAMA

Szklane opakowania, takie jak butelki czy słoiki, zbierane były 22 i 23 czerwca na parkingach sklepów - w specjalnie oznakowanych namiotach - znajdujących się w 20 miastach Polski, tj. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Tarnowie, Zamościu, Lubinie, Szczecinie, Słupsku, Katowicach, Oświęcimiu, Lublinie, Płocku, Łodzi, Sieradzu, Włocławku, Legionowie, Gdańsku, Toruniu i Bydgoszczy.

Wśród kilku tysięcy uczestników akcji „Pielęgnujemy EkoZwyczaje" przeprowadzana została EKOAnkieta na temat zachowań i potrzeb klientów, szczególnie w kontekście segregacji zużytych opakowań. Opracowaniem wyników badań zajmie się Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie.

To już kolejna akcja ekologiczna zakończona sukcesem, która dowodzi, że nasi klienci w odpowiedzialny sposób traktują kwestię segregacji odpadów i recyklingu. Wierzymy, że robią to codziennie, a nie tylko przy okazji doraźnych zbiórek. Jeszcze w tym roku zamierzamy przeprowadzić następne tego typu działania - zapowiada Sylwia Krzyżycka, Dyrektor Działu Kontroli Jakości i Ochrony Środowiska Jeronimo Martins Polska.

Cieszymy się, że tegoroczna akcja przyciągnęła tak dużą liczbę uczestników. Od kilku lat prowadzimy działania edukacyjne, mające na celu zwiększenie świadomości ekologicznej wśród konsumentów na temat segregacji odpadów i recyklingu. Model selektywnej zbiórki odpadów stosowany powszechnie w wielu innych krajach Europy, w Polsce nadal nie jest popularny, na co ma wpływ wiele czynników. Wierzymy, że ta akcja uwrażliwi kolejne grono konsumentów na sprawy ekologii i tym samym przyczyni się do zwiększenia wtórnego wykorzystania szkła w Polsce - mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

Cieszę się, że Rekopol Organizacja Odzysku S.A tradycyjnie już przyłączyła się do akcji , która pozwala nam jeszcze efektywniej edukować społeczeństwo w zakresie selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Uczestnicząc w zbiórce opakowań szklanych, wielu z nas uświadamia sobie, jak wiele ich produkuje każdego dnia i że niestety, często nie trafiają one tam, gdzie powinny. Pamiętajmy - każdy słoik i butelka mogą zostać poddane recyklingowi i mieć nowe życie - mówi Michał Mikołajczyk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Organizacji Odzysku Rekopol.

 

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH