Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zielona Budka zrywa z sezonowością spożycia lodów. Ruszyła z konceptem lodziarni

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-04-2011, 10:08
Zielona Budka zrywa z sezonowością spożycia lodów. Ruszyła z konceptem lodziarni
Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki

Zielona Budka z początkiem roku rozpoczęła nowy projekt franczyzowy i otworzyła lodziarnię pod szyldem Rodzinna Obsesja. - Stale nawiązujemy współpracę i staramy się być w miejscach prestiżowych, w galeriach handlowych, parkach i na deptakach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki.

Lodziarnia Rodzinna Obsesja usytuowana jest na II piętrze w galerii handlowej Agora w Bytomiu. W ofercie oprócz standardowych gałek (40 smaków), znajdują się desery, kawa i herbata oraz ciasta.

Jak wyjaśnia Katarzyna Rylska, wejście w segment lodziarnio-kawiarni związane jest m.in. z działaniami, które mają sprawić, że konsumenci zauważą rynek lodowy także zimą.

- Blisko 70 proc całorocznej sprzedaży detalicznej lodów przypada na okres od kwietnia do września. Charakterystyka spożycia ma odzwierciedlenie w strukturze sprzedaży - im cieplej, tym większa sprzedaż, przede wszystkim lodów impulsowych. Niestety ze względu na niezbyt ciepłe lato w zeszłym roku wyniki sprzedażowe tej kategorii nieco się pogorszyły, przy jednoczesnym wzroście sprzedaży lodów familijnych. Taki ogólny trend był zauważalny w całej branży - tłumaczy przedstawicielka Zielonej Budki.

Jak dodaje Katarzyna Rylska, spożycie lodów w okresie zimowym spada w kategorii lodów impulsowych, ale w kategorii lodów familijnych pozostaje na podobnym poziomie. - Jeszcze dużo czasu upłynie, zanim konsumenci uwierzą, że lody to wspaniała przekąska niezależnie od pory roku - mówi.

Szansy na rozwój rynku i zmianę postrzegania lodów nie tylko jako typowo letniej przekąski, producenci upatrują w rosnącej liczbie kawiarni i wysp lodowych w dużych galeriach handlowych. - Oferta w punktach gastronomicznych jest zazwyczaj bardziej atrakcyjna od tej w kanale tradycyjnym, bo daje konsumentowi ogromny wybór spośród dużej ilości smaków - podsumowuje marketing menedżer Zielonej Budki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH